• 08-09-2013, 22:19:53
    #10
    arkadaşlar ben görüştüm şimdi merak edip aradım daha dogrusu numaramı bıraktım 2 dk demeden aradılar bilemedim güvenli gibi geldi konusması akadaşın ama elinde stok olmadıgı ve direkt olarak sipariş üzerinden el değmeden geldiği için karamsar kaldım. urunler kore malı değilmiş dubai malıymıs. bilemedim simdi.

    hadi birisi cesaretli olsunda sipariş versin :d ve burada yorum yazsın
  • 08-09-2013, 22:20:52
    #11
    🌐 xvizyon ❤ r10
    zaten sitelerinde belirtmişler resmin altında yazıyor replikadır diye orjınal diye almayın yani.
  • 08-09-2013, 22:20:58
    #12
    xFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    300 liraya galaxy s4 olur mu ? diye düşündünüz mü hiç ?
    sen ürünün replika olabileceğini düşündün mü hiç?

    önce ödeme seçeneği var arkadaşlar. ürün geldikten sonra ödeme yapabiliyosun. şey diyorum zaten 300 tl bişi 3-5 ay idare etse bile kafidir yani?
  • 08-09-2013, 22:21:53
    #13
    Üyeliği durduruldu
    karan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ben görüştüm şimdi merak edip aradım daha dogrusu numaramı bıraktım 2 dk demeden aradılar bilemedim güvenli gibi geldi konusması akadaşın ama elinde stok olmadıgı ve direkt olarak sipariş üzerinden el değmeden geldiği için karamsar kaldım. urunler kore malı değilmiş dubai malıymıs. bilemedim simdi.

    hadi birisi cesaretli olsunda sipariş versin :d ve burada yorum yazsın
    Profesyonel dolandırıcılar her zaman konuşurken güven verirler zaten.
  • 08-09-2013, 22:28:29
    #14
    Abstract adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profesyonel dolandırıcılar her zaman konuşurken güven verirler zaten.
    dedimki hocam ilk ürünü kapıda alıp kartımı takıp daha sonra çalışıyor mu herhangi sorunu varmı denesem dedim. oyle kapıda odeme yapsam dedim o da de ptt kargo ile anlasmamız var. kabul etmez ptt dedi. ne alaka demi
  • 08-09-2013, 22:30:09
    #15
    Üyeliği durduruldu
    karan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dedimki hocam ilk ürünü kapıda alıp kartımı takıp daha sonra çalışıyor mu herhangi sorunu varmı denesem dedim. oyle kapıda odeme yapsam dedim o da de ptt kargo ile anlasmamız var. kabul etmez ptt dedi. ne alaka demi
    Fiyatından belli zaten, aramana değmezdi bence kontörüne yazık
  • 08-09-2013, 22:32:30
    #16
    Abstract adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatından belli zaten, aramana değmezdi bence kontörüne yazık
    ben aramadım:d o aradı
  • 09-09-2013, 02:49:57
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sakın almayın. Şarjı 1 saat içinde bitiyor bu cihazların. Ayrıca ısınma sorunu var ve patlama riski çok fazla.
    Kapıda ödeme seçeneğine kanmayın ürünü gelince açma hakkınız yok !

    Sakın tuzağa düşmeyin sakın.
  • 09-09-2013, 03:31:37
    #18
    Saat yolluyorlar hiç denemeyin.