arkadaşlar ben görüştüm şimdi merak edip aradım daha dogrusu numaramı bıraktım 2 dk demeden aradılar

bilemedim güvenli gibi geldi konusması akadaşın ama elinde stok olmadıgı ve direkt olarak sipariş üzerinden el değmeden geldiği için karamsar kaldım. urunler kore malı değilmiş dubai malıymıs. bilemedim simdi.
hadi birisi cesaretli olsunda sipariş versin :d ve burada yorum yazsın