Sakın almayın. Şarjı 1 saat içinde bitiyor bu cihazların. Ayrıca ısınma sorunu var ve patlama riski çok fazla.
Kapıda ödeme seçeneğine kanmayın ürünü gelince açma hakkınız yok !

Sakın tuzağa düşmeyin sakın.