• 08-09-2013, 22:00:29
    #1
    arkadaşlar forumda da satılıyor daha yüksek fiyata ve garantisi yok. bu hem daha düşük fiyata hemde garantili. sizce bu tür sitelerden alım yapmak mantıklı mı?

    site: www.s4kampanyasi.org
  • 08-09-2013, 22:04:15
    #2
    300 liraya galaxy s4 olur mu ? diye düşündünüz mü hiç ?
  • 08-09-2013, 22:04:59
    #3
    takipteyim merak ettim bende
  • 08-09-2013, 22:06:43
    #4
    xFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    300 liraya galaxy s4 olur mu ? diye düşündünüz mü hiç ?
    100-500 TL'lik olanlarda ya bir kalıp sabun çıkıyormuş ya da başka bir telefon gönderiyorlamış. Bizim köydeki adama S3 mi S4 mi ne alcakmış kıytırık bir NOKİA göndermişler o da çekmiyormuş bozuk cihaz göndermişler.


    Sipariş verdiği noyu arıyor tabi ki erişemiyor.
  • 08-09-2013, 22:07:22
    #5
    Ödemeyi Yaparsın. Ürün Kargoya verilir. Adamlar Parayı cukka yapar. Sana Gelen Ürün Ya T10 çıkar yada 3310

    Böyle Yerlere Güven olmaz. Yinede Alıcının Kararı

    Saygılarımla
  • 08-09-2013, 22:07:49
    #6
    G6K
    Üyeliği durduruldu
    o tür telefonlar pek sağlıklı değil
    Kulakta patlayabilir.Sakıncalı.
  • 08-09-2013, 22:08:35
    #7
    Tüh 2k ya almıstım ya bu smdi moralimi bozdu alma sakın kardeş
  • 08-09-2013, 22:08:56
    #8
    Üyeliği durduruldu
    sazan.avi
  • 08-09-2013, 22:15:09
    #9
    Arkadaşlar:

    Sitede ne kullanıcı sözleşmesi var ne garanti şartları var ne de başka bir halt var. Detaylı bir beyanname niteliğinde ard arda sıralı maddelerin yer aldığı bir sayfa yok.

    Adresleri var mı? YOK

    İletişim Adresleri Tatmin Edici mi? DEĞİL ( Has firmalarda mail + Fax + sabit tel + cep kesin olur . )

    Garantiyi kim sağlıyor?
    Telpa garantili olamaz zaten bu fiyata satıcılar sunuyor size o garantiyi ne kadar garantili bir durum.

    İnternet üzerinde nerede olursa olsun sipariş onayı butonuna tıklamadan bir satış sözleşmesi onay kutucuğu yer alır burada ne sipariş formu detaylı ne de satış sözleşmesi var her türlü olta başka bir şey olamaz.