xFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
300 liraya galaxy s4 olur mu ? diye düşündünüz mü hiç ?
100-500 TL'lik olanlarda ya bir kalıp sabun çıkıyormuş ya da başka bir telefon gönderiyorlamış. Bizim köydeki adama S3 mi S4 mi ne alcakmış kıytırık bir NOKİA göndermişler o da çekmiyormuş bozuk cihaz göndermişler.


Sipariş verdiği noyu arıyor tabi ki erişemiyor.