• 26-12-2007, 17:42:51
    #37
    Üyeliği durduruldu
    The_RoTinG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bütcemi aşıyor :S
    300 400 arası bişeyler istiyorum şuan
    saygılar...
    ozaman acele etme pişman olma
  • 26-12-2007, 19:59:34
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Geveze1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ozaman acele etme pişman olma
    haklısın almışken iyi bişe alalım
  • 26-12-2007, 22:24:08
    #39
    Üyeliği durduruldu
    6300 öneririm.
  • 27-12-2007, 09:28:22
    #40
    Bencede 6300 hem güzel ince ve şık bir telefon hmde özellik bakımından fena değil yanılmıyosam 360 ytl civarı ..
  • 28-12-2007, 11:42:38
    #41
    Üyeliği durduruldu
    eve 360 civarı almayı düşünüyorum. güzel bir telefon'da acaba msn programı yüklenirmi ona ona onu bilmiyorum ...
  • 28-12-2007, 20:27:07
    #42
    mig33 gibi java programlarla yüklenir
  • 28-12-2007, 21:16:00
    #43
    Üyeliği durduruldu
    ManiacGenclik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mig33 gibi java programlarla yüklenir
    valla mig33 6230i ' de denedim olmadı msn yükleyemedim

    sanıyorum 6300'ada yüklenmez
  • 05-01-2008, 13:39:54
    #44
    w810i alet on numara
  • 05-01-2008, 17:17:26
    #45
    bence 6230i daha evvel kullandıysan, Nokia 6300 almanı tavsiye ederim.