$35 satılcak
33
●583
- 03-08-2010, 19:05:40Yasin Onmaz 'ın kim olduğunu sordum kendisi olduğunu söyledi az önce de MSN 'den silmeden önce zavallının teki dedi.ShYGuY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TC No'yu ilk aldığımda doğrulamıştım , Yasin Onmaz adında bi' arkadaş çıktı. Akşamleyin sana da gönderirim. - 03-08-2010, 19:06:30dün burada demogoji yapmasının sebeni dispute çekemeyecek oluşuydu. Çünkü ben parayı farklı bir yöntemle aldım. Ona bir ürün satmış gibi gösterdim ve dispute çekse bile bir işe yaramayacaktı. yoksa ben "alabiliyorsan al, dispute çekebiliyorsan çek" dedim.MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2010, 19:08:41Hımm anladım dostum ama iş işten geçti , Adam işi biliyor işte ayakta uyuttu.Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hala nasıl dolandırıldım diye şaşmıyorumda dolandırıldığıma gülüyorum... Bi' daha da böyle işlere karışmam etmem eylemem! Tövbe..
- 03-08-2010, 19:11:41yooo o kadar kolay değil !!! herkesin parasını alacağım, çok az kaldıMeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha doğrusu dua edin de muvaffak olayım
- 03-08-2010, 19:23:24İnşallah dostum , Başarılar.Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2010, 20:10:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
)