• 03-08-2010, 19:02:57
    #28
    MeyT T.C. Kimlik numarasını alıyım ama böyle adamlar doğru bilgide vermez eğer eminsen ona ait olduğuna adresini bulabiliriz.
  • 03-08-2010, 19:05:40
    #29
    ShYGuY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MeyT T.C. Kimlik numarasını alıyım ama böyle adamlar doğru bilgide vermez eğer eminsen ona ait olduğuna adresini bulabiliriz.
    Yasin Onmaz 'ın kim olduğunu sordum kendisi olduğunu söyledi az önce de MSN 'den silmeden önce zavallının teki dedi.

    TC No'yu ilk aldığımda doğrulamıştım , Yasin Onmaz adında bi' arkadaş çıktı. Akşamleyin sana da gönderirim.
  • 03-08-2010, 19:06:30
    #30
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Destek olmam için şuanki durumu yaşamam lazımdı. )

    + Göndermezdin , Sana da dispute açardı.



    Teşekkürler , Bana Yasin Sonmaz olarak ödeme gönderdi. Tc No ve Cep no var ancak ne işe yarıyacak hiç bi' bilgim yok.

    Delil olarak sadece MSN logları var onlarda savcılıkta bi' işe yaramadığını duydum , Bilgisi olan varsa sevinirim.
    dün burada demogoji yapmasının sebeni dispute çekemeyecek oluşuydu. Çünkü ben parayı farklı bir yöntemle aldım. Ona bir ürün satmış gibi gösterdim ve dispute çekse bile bir işe yaramayacaktı. yoksa ben "alabiliyorsan al, dispute çekebiliyorsan çek" dedim.
  • 03-08-2010, 19:08:41
    #31
    Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dün burada demogoji yapmasının sebeni dispute çekemeyecek oluşuydu. Çünkü ben parayı farklı bir yöntemle aldım. Ona bir ürün satmış gibi gösterdim ve dispute çekse bile bir işe yaramayacaktı. yoksa ben "alabiliyorsan al, dispute çekebiliyorsan çek" dedim.
    Hımm anladım dostum ama iş işten geçti , Adam işi biliyor işte ayakta uyuttu.

    Hala nasıl dolandırıldım diye şaşmıyorumda dolandırıldığıma gülüyorum... Bi' daha da böyle işlere karışmam etmem eylemem! Tövbe..
  • 03-08-2010, 19:11:41
    #32
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hımm anladım dostum ama iş işten geçti , Adam işi biliyor işte ayakta uyuttu.

    Hala nasıl dolandırıldım diye şaşmıyorumda dolandırıldığıma gülüyorum... Bi' daha da böyle işlere karışmam etmem eylemem! Tövbe..
    yooo o kadar kolay değil !!! herkesin parasını alacağım, çok az kaldı daha doğrusu dua edin de muvaffak olayım
  • 03-08-2010, 19:23:24
    #33
    Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yooo o kadar kolay değil !!! herkesin parasını alacağım, çok az kaldı daha doğrusu dua edin de muvaffak olayım
    İnşallah dostum , Başarılar.
  • 03-08-2010, 20:10:03
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://r10.net/webmoney-paypal-2co-i...zdurulcak.html
    boşuna yazmadım buraya