• 03-08-2010, 17:48:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Edit
  • 03-08-2010, 17:50:13
    #2
    Pm Atıldı
  • 03-08-2010, 18:04:21
    #3
    Nedense arkadaşa mass pay yapıcım firmaya parayı yolla diyince ilk başta satmaya razı olan arkadaş aradan saniyeler geçti fikrini değiştirip hemen başkasına satıyor ben bu arkadaştan şüpheleniyorum biraz dikkat edin bence

  • 03-08-2010, 18:05:36
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende pm attım cepbank istediği için ödeme yapmadım.
    Siz Siz olun CEPBANK ile ödeme yapmayın
  • 03-08-2010, 18:10:13
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ShYGuY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedense arkadaşa mass pay yapıcım firmaya parayı yolla diyince ilk başta satmaya razı olan arkadaş aradan saniyeler geçti fikrini değiştirip hemen başkasına satıyor ben bu arkadaştan şüpheleniyorum biraz dikkat edin bence

    sizden önce zaten GeniusTurkish le görüşüyorduk sende cepbank ödeme yapmıyorum dediğin için GeniusTurkish anlaştık ona satıcakdım yalansa yalan desin GeniusTurkish

    yani sana satmamak için başka arkadaşa sattım dedim
  • 03-08-2010, 18:11:16
    #6
    ShYGuY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedense arkadaşa mass pay yapıcım firmaya parayı yolla diyince ilk başta satmaya razı olan arkadaş aradan saniyeler geçti fikrini değiştirip hemen başkasına satıyor ben bu arkadaştan şüpheleniyorum biraz dikkat edin bence

    arkadaşla ilk başta ben anlaşmıştım. Doğrudur. Ama anlaşmamış cepbank sebebiyle iptal olmuştur.
  • 03-08-2010, 18:13:28
    #7
    O zaman neden konu açıyorsun bana satmamak için dışarıdan satım yapacaksın boş konu açma buraya ama diyorum sen dolandırıcısın iddaa ediyorum
  • 03-08-2010, 18:14:45
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ShYGuY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman neden konu açıyorsun bana satmamak için dışarıdan satım yapacaksın boş konu açma buraya ama diyorum sen dolandırıcısın iddaa ediyorum
    ok ben dolandırıcıym hey allahım ya
  • 03-08-2010, 18:14:54
    #9
    Bu adamda bi numara olduğunu kaç gündür söylüyorum ben zaten