MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Destek olmam için şuanki durumu yaşamam lazımdı. )

+ Göndermezdin , Sana da dispute açardı.



Teşekkürler , Bana Yasin Sonmaz olarak ödeme gönderdi. Tc No ve Cep no var ancak ne işe yarıyacak hiç bi' bilgim yok.

Delil olarak sadece MSN logları var onlarda savcılıkta bi' işe yaramadığını duydum , Bilgisi olan varsa sevinirim.
dün burada demogoji yapmasının sebeni dispute çekemeyecek oluşuydu. Çünkü ben parayı farklı bir yöntemle aldım. Ona bir ürün satmış gibi gösterdim ve dispute çekse bile bir işe yaramayacaktı. yoksa ben "alabiliyorsan al, dispute çekebiliyorsan çek" dedim.