dün burada demogoji yapmasının sebeni dispute çekemeyecek oluşuydu. Çünkü ben parayı farklı bir yöntemle aldım. Ona bir ürün satmış gibi gösterdim ve dispute çekse bile bir işe yaramayacaktı. yoksa ben "alabiliyorsan al, dispute çekebiliyorsan çek" dedim.
Hımm anladım dostum ama iş işten geçti , Adam işi biliyor işte ayakta uyuttu.
Hala nasıl dolandırıldım diye şaşmıyorumda dolandırıldığıma gülüyorum... Bi' daha da böyle işlere karışmam etmem eylemem! Tövbe..