moderatörler görüyor şikayet etmeye gerek varmi ?? bazi insanlar laf olsun diye buraya yorum yapiyor Sırf yorum yapti desinler diye.. biraz kendimizi sorgulamamiz lazim diyorum saygilar sunuyorum ben kimseyi dolandirmadim
dostum forumda kimseyi tanımıyorsan herkes sana şüphe ile bakar. çünkü insanlar tetikte olmak zorunda. dier bir mesele de insanları falanca siteye diye yönlendirmen şüpheleri artırır. kaldı ki senin niyetin benim şüphelerimin yanında oldukça masumcaymış. hani bu yüzden de bu kadar olumsuz rep verenler bence yaptıklarından biraz utanmalılar. adam afedersin anamıza küfür etmiyor ki bu kadar tepki gösteriyorsunuz. bence ölçüsüz bir tepki gösterildi sana. ben senden olumsuz rep verenler adına özür diliyorum kardeşim. gerçekten haketmediin halde sana bir *********** demedikleri kaldı

moderatör arkadaşlara PM at. o saçma itrader i kaldırırlar. onlar buradaki her kişiden daha sağ duyuludurlar. sana da geçmiş olsun. bikaç arkadaşa PM atacam sana olumlu rep versinler. düşürüldüğün duruma üzüldüm gerçekten. Bu yazdığın yazıyı forumun dolandırıclarından serkan akçiçek yazsaydı emin ol birkaç kişi tokatlanırdı üstüne üstlük artı rep verenler çıkardı.

Adamına göre muamele yani ...