• 06-03-2009, 15:42:12
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    # mêsut ~// :
    s.a
    iLKeR:
    a.s
    # mêsut ~// :
    ben r10dan ekledim şu paypal mevzusu için açıklarmısın biraz
    iLKeR:
    Spor Bahisleri - Otobet.com bahis sitesine uye oluyorsunuz.. paranızı oraya aktarıp 1 gün içerısınde çekebılırsınız...
    iLKeR:
    denemek ıstermısınız
    iLKeR:
    yok fake adres dıye yazmıslar :S
    # mêsut ~// :
    hemen denemek istiyorum
    iLKeR:
    ınsanlar bır garip
    # mêsut ~// :
    3000dolar bozdurucam
    iLKeR:
    tmm deneyın
    iLKeR:
    uye olun ılk olarak
    # mêsut ~// :
    ama ya bozduramazsam, param giderse :'(
    iLKeR:
    öle bır ıhtımal yok
    iLKeR:
    koskoca bahıs sıtesı adamlar
    # mêsut ~// :
    evet dikkat ettim, 700k alexa değerleri var.
    # mêsut ~// :
    en büyük bahis sitelerinden biri herhalde
    iLKeR:
    evet
    # mêsut ~// :
    teşekkürler hemen üye oluyorum paralarımın hepsini aktarıyorum
    # mêsut ~// :
    kolay gelsin
    iLKeR:
    R10 da yazabılırmısınız arkadas guvenlıdır
    # mêsut ~// :
    tabiki, şimdi hemen yazıcam.
    iLKeR:
    tşk ederım
    iLKeR:
    bırde uye olduktan sonra uye adınıızı yazabılırmısınız bana isim soyisim yanı
    iLKeR:
    ben ref. olmus oluyorum
    Olay basit, en büyük bahis sitesine üye oluyorsunuz bir miktar para yatırıp arkadaşa nickname isminizi veriyorsunuz. Oda panelinden sizi ekliyor ve ref olmuş oluyor sizlere. Para aktar demesinden kastı siz para yatırınca ref'i aktif olmuş oluyor.

    Arkadaşa kumdan kale yapmasını tavsiye ediyorum.
  • 06-03-2009, 16:00:47
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Mesut Dadas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay basit, en büyük bahis sitesine üye oluyorsunuz bir miktar para yatırıp arkadaşa nickname isminizi veriyorsunuz. Oda panelinden sizi ekliyor ve ref olmuş oluyor sizlere. Para aktar demesinden kastı siz para yatırınca ref'i aktif olmuş oluyor.
    Arkadaşa kumdan kale yapmasını tavsiye ediyorum.

    Burda kimsenin bir zarari varmi acaba ???
  • 06-03-2009, 18:13:19
    #21
    siirtsporlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bahis sitesinden türkiye bankalarına para gönderecen zaten bunu yapmakla en büyük yalnışı yapcan çünkü bankalar bahis sitelerinden gelen parayı kumar parası diğe algılıyor
    Şu arkadaşın dedikleri yakında sizi bağlayacaktır...
  • 06-03-2009, 18:27:30
    #22
    Üyeliği durduruldu
    ne kadar uyanıksın sen öyle? - itraderi bastım milleti oyalıyor bu tür boş işlerle.kendi refi yapıyormuş sizi
  • 06-03-2009, 19:37:50
    #23
    Üyeliği durduruldu
    pisagor01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadar uyanıksın sen öyle? - itraderi bastım milleti oyalıyor bu tür boş işlerle.kendi refi yapıyormuş sizi
    ne oldugunu bilmeden kendi çapınca yorum yapmaktan baska bir yere gitmiyorsun.. ben kimseyi ref. yapmıyorum ortada yanlis anlasilma var.. sitenin bana saglamis oldugu bayilik hakkı var bende bunu kullanıyorum size bir zararı yok isteyen yatirir ceker bu kadar basit.. büyütmenin bir alemi yok - degıl ne basarsan bas kardeşim bir kimseyi dolandırmadık çok şükür..
  • 06-03-2009, 19:46:26
    #24
    Akıllı arkadaş.
  • 07-03-2009, 00:27:58
    #25
    Üyeliği durduruldu
    aLeXaNDeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne oldugunu bilmeden kendi çapınca yorum yapmaktan baska bir yere gitmiyorsun.. ben kimseyi ref. yapmıyorum ortada yanlis anlasilma var.. sitenin bana saglamis oldugu bayilik hakkı var bende bunu kullanıyorum size bir zararı yok isteyen yatirir ceker bu kadar basit.. büyütmenin bir alemi yok - degıl ne basarsan bas kardeşim bir kimseyi dolandırmadık çok şükür..
    bu arkadaşla alışveriş yapılmadan nasıl olumsuz itrader veririsiniz onu anlayabilmiş değilim Arkadaşım git moderatörlere şikayet et. böyle saçma sapan itrader verilemez.
  • 07-03-2009, 16:01:52
    #26
    Üyeliği durduruldu
    leonitef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu arkadaşla alışveriş yapılmadan nasıl olumsuz itrader veririsiniz onu anlayabilmiş değilim Arkadaşım git moderatörlere şikayet et. böyle saçma sapan itrader verilemez.
    moderatörler görüyor şikayet etmeye gerek varmi ?? bazi insanlar laf olsun diye buraya yorum yapiyor Sırf yorum yapti desinler diye.. biraz kendimizi sorgulamamiz lazim diyorum saygilar sunuyorum ben kimseyi dolandirmadim
  • 07-03-2009, 16:11:39
    #27
    Üyeliği durduruldu
    aLeXaNDeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    moderatörler görüyor şikayet etmeye gerek varmi ?? bazi insanlar laf olsun diye buraya yorum yapiyor Sırf yorum yapti desinler diye.. biraz kendimizi sorgulamamiz lazim diyorum saygilar sunuyorum ben kimseyi dolandirmadim
    dostum forumda kimseyi tanımıyorsan herkes sana şüphe ile bakar. çünkü insanlar tetikte olmak zorunda. dier bir mesele de insanları falanca siteye diye yönlendirmen şüpheleri artırır. kaldı ki senin niyetin benim şüphelerimin yanında oldukça masumcaymış. hani bu yüzden de bu kadar olumsuz rep verenler bence yaptıklarından biraz utanmalılar. adam afedersin anamıza küfür etmiyor ki bu kadar tepki gösteriyorsunuz. bence ölçüsüz bir tepki gösterildi sana. ben senden olumsuz rep verenler adına özür diliyorum kardeşim. gerçekten haketmediin halde sana bir *********** demedikleri kaldı moderatör arkadaşlara PM at. o saçma itrader i kaldırırlar. onlar buradaki her kişiden daha sağ duyuludurlar. sana da geçmiş olsun. bikaç arkadaşa PM atacam sana olumlu rep versinler. düşürüldüğün duruma üzüldüm gerçekten. Bu yazdığın yazıyı forumun dolandırıclarından serkan akçiçek yazsaydı emin ol birkaç kişi tokatlanırdı üstüne üstlük artı rep verenler çıkardı. Adamına göre muamele yani ...