ne oldugunu bilmeden kendi çapınca yorum yapmaktan baska bir yere gitmiyorsun.. ben kimseyi ref. yapmıyorum ortada yanlis anlasilma var.. sitenin bana saglamis oldugu bayilik hakkı var bende bunu kullanıyorum size bir zararı yok isteyen yatirir ceker bu kadar basit.. büyütmenin bir alemi yok - degıl ne basarsan bas kardeşim bir kimseyi dolandırmadık çok şükür..
bu arkadaşla alışveriş yapılmadan nasıl olumsuz itrader veririsiniz onu anlayabilmiş değilim Arkadaşım git moderatörlere şikayet et. böyle saçma sapan itrader verilemez.