pisagor01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne kadar uyanıksın sen öyle? - itraderi bastım milleti oyalıyor bu tür boş işlerle.kendi refi yapıyormuş sizi
ne oldugunu bilmeden kendi çapınca yorum yapmaktan baska bir yere gitmiyorsun.. ben kimseyi ref. yapmıyorum ortada yanlis anlasilma var.. sitenin bana saglamis oldugu bayilik hakkı var bende bunu kullanıyorum size bir zararı yok isteyen yatirir ceker bu kadar basit.. büyütmenin bir alemi yok - degıl ne basarsan bas kardeşim bir kimseyi dolandırmadık çok şükür..