bu arkadaşla alışveriş yapılmadan nasıl olumsuz itrader veririsiniz onu anlayabilmiş değilim Arkadaşım git moderatörlere şikayet et. böyle saçma sapan itrader verilemez.
moderatörler görüyor şikayet etmeye gerek varmi ?? bazi insanlar laf olsun diye buraya yorum yapiyor Sırf yorum yapti desinler diye.. biraz kendimizi sorgulamamiz lazim diyorum saygilar sunuyorum ben kimseyi dolandirmadim