arkadaşlar bu paypal a kim dur diyecek ya.
affilaite şirketindne para geldi 300$. bunu bozdurdum forumdan bir arkadaşımıza. ertesi günü paypal benim hesabıma limited koymuş ve 25 tane evrak istiyor.
adamlar kafalarına göre paraya el koyuyorlar. bu hırsızlık değil mi ? 2 sene öncede anyısı olmuştu evrakları göndermiştim açmamışlardı hesabı
Türk'lere karşı garezi var adamların.
yani paypalı attığım adamın suçu ne ki ? paypal durup dururken parya el koyuyor. resmen hırsızlık ya.ay şöyle ay böyle derken hesabıda açmıyorlar parayı indiragandi yapıyorlar.
madem Türk'lere karşı garezi var adamların. bende artık bu adi adamlara daha fazla para kazandırmıyacağım. en güzeli moneybookers...
paypal' yeter artık...
11
●417
- 03-03-2009, 11:50:09Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bazen bu limited olayları can sıksa da ana madde güvenlik ve kara para takibi.hesabını sebepsiz limited yapmazlar.türklere karşı yapılan bir hareket olduğunu düşünmüyorum,tüm dünyada uygulanıyor limited.ayrıca önce tr dil seçeneği sonra türk bankalarına ödeme gibi hizmetler de sunmaya başladı paypal.
limited durumunda direk amerikayı arayıp konuşmanı öneririm.daha hızlı ve net çözüm alırsın.istedikleri belge yada faturaları da sunmak durumundasın. - 03-03-2009, 12:10:55Üyeliği durduruldutmm ama paypalı onaylanmamış ve evrak falan göndermemiş kişiler başkasından 100$ alıyorsa böyle yapmaları mümkünmü
yapıyorlarsa kötü..
- 03-03-2009, 12:45:23Kara para ile filan alakası kalmadı artık bu işin.
Paypal göz göre göre dolandırıcılık yapmaya başladı.
Hesap ve evrak incelemesi gibi formalitelerle aklı sıra kendini aklıyor.
Yakın bir gelecekte, davaları artık birbirimize değil, direk paypal'a açıcaz gibime geliyor. - 04-03-2009, 15:51:16Üyeliği durduruldusancez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bravo hocam +1
Sonuna kadar katılıyorum.Evrakları göndersek bile hesabın tekrar açılma ihtimali yok. adamlar bir kulp buluyorlar hadi açacaklar. 180 gün sonra diyorlar. o süre zatfında parayı işletiyorlar.. resmen hırsızlık yapıyorlar ya. böyle tedbir olmaz olsun. bence usa hükümeti sen ne yapıyorsun demeli artık. bankalarda bu kadar güvenlik uygulaması yok ya.... - 04-03-2009, 16:28:38Üyeliği durduruldubende de şu anda kısıtlama var.2 paypal adresimde kısıtlama oldu.1-2 tane belge gönderdim fakat kabul etmediler herhalde.Amerikayı nasıl arayacam? ingilizcem yok
- 04-03-2009, 17:20:002005 den bu tarafa kullanıyorum paypalı,3-4 kez benim hesapda limited oldu.telefon açıp açın len hesabımı dedim ( burası şaka tabi
) 3-4 gün sonra açıldı.bu limited olayı sadece bi gecede 7-8k lık işlemler yaptıgımda oldu.onun aşagısında bi sorun yaşamadım hiçbi zaman.
yapıyorlarsa kötü..
) 3-4 gün sonra açıldı.bu limited olayı sadece bi gecede 7-8k lık işlemler yaptıgımda oldu.onun aşagısında bi sorun yaşamadım hiçbi zaman.