arkadaşlar bu paypal a kim dur diyecek ya.

affilaite şirketindne para geldi 300$. bunu bozdurdum forumdan bir arkadaşımıza. ertesi günü paypal benim hesabıma limited koymuş ve 25 tane evrak istiyor.

adamlar kafalarına göre paraya el koyuyorlar. bu hırsızlık değil mi ? 2 sene öncede anyısı olmuştu evrakları göndermiştim açmamışlardı hesabı

Türk'lere karşı garezi var adamların.
yani paypalı attığım adamın suçu ne ki ? paypal durup dururken parya el koyuyor. resmen hırsızlık ya.ay şöyle ay böyle derken hesabıda açmıyorlar parayı indiragandi yapıyorlar.

madem Türk'lere karşı garezi var adamların. bende artık bu adi adamlara daha fazla para kazandırmıyacağım. en güzeli moneybookers...