2005 den bu tarafa kullanıyorum paypalı,3-4 kez benim hesapda limited oldu.telefon açıp açın len hesabımı dedim ( burası şaka tabi ) 3-4 gün sonra açıldı.bu limited olayı sadece bi gecede 7-8k lık işlemler yaptıgımda oldu.onun aşagısında bi sorun yaşamadım hiçbi zaman.