Kara para ile filan alakası kalmadı artık bu işin.
Paypal göz göre göre dolandırıcılık yapmaya başladı.
Hesap ve evrak incelemesi gibi formalitelerle aklı sıra kendini aklıyor.
Yakın bir gelecekte, davaları artık birbirimize değil, direk paypal'a açıcaz gibime geliyor.
Bravo hocam +1
Sonuna kadar katılıyorum.Evrakları göndersek bile hesabın tekrar açılma ihtimali yok. adamlar bir kulp buluyorlar hadi açacaklar. 180 gün sonra diyorlar. o süre zatfında parayı işletiyorlar.. resmen hırsızlık yapıyorlar ya. böyle tedbir olmaz olsun. bence usa hükümeti sen ne yapıyorsun demeli artık. bankalarda bu kadar güvenlik uygulaması yok ya....