flatcastradyo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Transferwise Hakkında birkaç Soru
23
●656
- 28-03-2022, 11:56:01@Gutenberg teşekkür ederim. Dediğinizi yapacağım. Halihazırda Payoneer kullanıyorum. Transferler çok geç gerçekleşiyor bazen, bankamatikten döviz çekim komisyonları uçtu gitti ama yine de memnunum. Ancak bana bir ödeme sistemi daha lazım. Sanıyorum deneyeceğim Wise'ı umarım sıkıntı olmaz.
- 28-03-2022, 12:00:23Benim hesabimin 1 tanesi 5 yillik hesapti onceleri 4 yil kendi kazancimi turkiyedeki euro hesabima gondermede kullaniyordum yeri geliyor 3 aya bir 5000 euro gonderiyordum yaklasik 4 yilda 50.000 falan para gonderdim o zamanlar simdiki aklim olsa bu paralari asla wise ile gondermem ama sonrasi paypal bozumu yaparken paypal hesabina ekledim haftalik paypalden 2000 euro falan para geliyordu 3 ay sonra birgun hicbir sebep yada belge istemeden hesabi kapadilar sebebini sordum sebep soylemesi yasaktir diyerek cevap geldi hesapta iyiki 300euro varken bloke oldu sonrasi 3 ay sonra parami odediler ama ugrastirdilar. Transferwiseyi paypal hesabina yada devamli alisverislerde kullanirsaniz kapanma riski yukseliyor. Ama arada para gondermelerde sorun cikmiyor.ferhatgokce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-03-2022, 12:00:24TL olarak gönderdim ve 5 gündür transfer edilmedi.flatcastradyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burunlarından fitil fitil getireceğim. Yok öyle yağma.
Birleşik Ödeme adlı şirkete ödemeyi yaptım ben. Kendilerine yazdım, cevap olarak " wise şirketine aracıyız, onlarla görüşün vs " dediler. Yok yaa? Parayı alan sensin, sorun olunca da onlarla görüşün iyi mi?
Savcılığa suç duyurusunda bulunup Birleşik Ödeme hesaplarına icra koyduracağım.
Son gün olarak bugünü bekliyorum. Kendilerine ilettim zaten.
Kullanmayın.. Hiç güvenilir değil. - 28-03-2022, 12:01:48Transfergo sitesi de Birleşik Ödeme hesaplarını kullanıyor. O farklı bir olay.Gutenberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-03-2022, 12:04:09Peki alternatif olarak Payoneer haricinde öneriniz var mı? Paypal'ın yokluğu gerçekten sıkıntı.
- 28-03-2022, 12:06:15Dediginiz gibi olsa sikayetimvar sitesindeki yorumlari okuyun. Sorunlara cevap yazan 1 tek wise yetkilisi yok neden acaba? . Turkiyedeki diyer bankalara bakin sikayetimvar sitesinde hepsinin sorunlarin altinda yorumlari var. Vaktiniz varsa yorumlari bir okuyun derim yurtdisi forumlarindada cok sikayetler var.Gutenberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-03-2022, 13:05:18Bir sorun olmasa kapatmazlar. Kapatsalar bile açıklamanı yazınca açarlar. 10 milyon liranın üstünde para transferi gerçekleştirdim 4 yıldır. 2 kere suspend yedim, 2 sinde de paranın kaynağını söyleyince belgelerle açtılar. Kısacası banka gibi çalışıyorlar ve çalışmak da zorundalar. Paraya el koyma diye birşey de olmuyor, paranın geldiği noktaya iade ediyorlar. A firmasından geldiyse A firmasına geri gönderiyorlar. Kısacası yüklü paralarını vermemişler gibi bir durum söz konusu değil.flatcastradyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-03-2022, 13:17:522 yıldır kullanıyorum diyorum, 15 bin dolardan fazla ödeme aldım, neden okuyayım?flatcastradyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle