@Gutenberg teşekkür ederim. Dediğinizi yapacağım. Halihazırda Payoneer kullanıyorum. Transferler çok geç gerçekleşiyor bazen, bankamatikten döviz çekim komisyonları uçtu gitti ama yine de memnunum. Ancak bana bir ödeme sistemi daha lazım. Sanıyorum deneyeceğim Wise'ı umarım sıkıntı olmaz.