Dediginiz gibi olsa sikayetimvar sitesindeki yorumlari okuyun. Sorunlara cevap yazan 1 tek wise yetkilisi yok neden acaba? . Turkiyedeki diyer bankalara bakin sikayetimvar sitesinde hepsinin sorunlarin altinda yorumlari var. Vaktiniz varsa yorumlari bir okuyun derim yurtdisi forumlarindada cok sikayetler var.
2 yıldır kullanıyorum diyorum, 15 bin dolardan fazla ödeme aldım, neden okuyayım?