flatcastradyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Parayi tl olarak gonderdimi yeri geldimi 10dk kada hesaba giriyor ama sorun oldumu parayi direk bloke edip gondermiyor. Benim dusuncem wise hesabi bir hirsizlik sistemi su sekil insanlarin paralarini kullanarak sistemi calistiriyorlar gonderim ucretlerinden para kazanmasalarda cogu kisinin parasini vermeyip sebepte soylemeden kendi hesaplarina aktariyorlar. Sikayet edebileceginiz bir yer yok bu durumda olan bir sisteme guvenmek bence mantikli degil.
TL olarak gönderdim ve 5 gündür transfer edilmedi.
Burunlarından fitil fitil getireceğim. Yok öyle yağma.
Birleşik Ödeme adlı şirkete ödemeyi yaptım ben. Kendilerine yazdım, cevap olarak " wise şirketine aracıyız, onlarla görüşün vs " dediler. Yok yaa? Parayı alan sensin, sorun olunca da onlarla görüşün iyi mi?
Savcılığa suç duyurusunda bulunup Birleşik Ödeme hesaplarına icra koyduracağım.

Son gün olarak bugünü bekliyorum. Kendilerine ilettim zaten.

Kullanmayın.. Hiç güvenilir değil.