• 29-08-2008, 11:10:15
    #1
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    NOLUYOR BURADA ARKADAŞLAR!

    1.r10'dan Hiç Bilmedigim Bir Konu Ve Hiç Bilmedigim Bir Sebepden BANLANIYORUM!

    2.Meray'ın Verdigi Konuda Hesap Numaram Geçiyor!


    BU KONUYLA BENİM NE ALAKAM VAR LABİDU RADMİN BİR CEVAP KAFAM ALLAK BULLAK OLDU
    https://www.r10.net/e-gold-paypal-2co...an-akacak.html

    Üstüne Üstelik Aynı Gün! Bu Konularla Alakası Olan
    sergenkizilok@msn.com TARAFINDAN 95 YTL Zarara Ugruyorum! Bİrkaç Kişi Beni Arıyor! HALA 100 YTL'mi Gönder Diyor Noluyor radmin Bunlarda Kim Benim Hesap Numaralarım Neden Loglarda Çıkıyor Bi Cevap! Adama Parasını Yollar Yollamaz Beni Engelledi Gitti!

    https://www.r10.net/e-gold-paypal-2co...l-satilik.html

    Yukarıdaki Konunun 2. Cevabındaki Loglarda Benim Hesap Numaram Geçiyor Fakat Benle Hiçbir Alakası Yok! Birisi Zannettim Oda DeiL!

    Lütfen Cevap Bekliyorum

    Benden Para İsteyenler Kimle Konuştuysanız Sizide Benide Dolandırmış Boşuna Para İstemeyin Hakkınızı Mahkemede Arayın Şahsen Ben Şimdi Gideceğim!
  • 29-08-2008, 11:14:03
    #2
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    Neden Ve Konuyla Ne Alakam Var.
  • 29-08-2008, 11:16:53
    #3
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    Attım.Zaten Burayada Açtım.ÜYeligimin Bugün Açıldıgını gördüm Halbüki Üstünde Sınırsız Ban Vede Konu Yazıyordu
  • 29-08-2008, 11:17:02
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    arkadas banlı oldugu için birsey yapamıyordu.Burada çok karısık isler dönüyor
  • 29-08-2008, 11:23:16
    #5
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    Aynen Öyle.Ama Sorununm Benim Bu Konularla ne Alakam Var.Yani Niye Banlandım.
  • 29-08-2008, 11:24:33
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    moderatorler ve adminler cevap vereceklerdir bekleyelim görelim
  • 29-08-2008, 11:31:59
    #7
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    Benden Hakkını İsteyenler Buraya Makbuz Koysunlar.O Msnsini Verdigim Kişi Dahil
  • 29-08-2008, 11:52:25
    #8
    dc_alican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kenanagkurt flood yüzünden mi ne banlı şu anda msn de
    Açıklama yapmak için 1 2 saatliğine banın açılmasını istiyor.
    banlanan üyeden alıntı yapmak yasak.Eger yöneticiler sesimizi duyuyorsa su olayı bir açıklığa kavusturalım bu olay yüzünden mağdur olmus bir sürü insan.Moderatorler yada bu konuyu okuyan yetkililer lutfen ilgilenir misiniz?R10 böle karısıklıkları göz ardı etmemeli bence
  • 29-08-2008, 12:11:05
    #9
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    dc_alican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kenanagkurt flood yüzünden mi ne banlı şu anda msn de
    Açıklama yapmak için 1 2 saatliğine banın açılmasını istiyor.
    Evet Hemde Yasak.Herneyse Ben Onla görüştüm.Banı Açılınca Herkez Gibi MAkbuzunu Koysun.Fazla Birşey İStemiyorum Daha Görüştügünüz Kişiyi Bilmiyorsunuz Sonrada *********** Diyince Kızıyorsunuz Adama Diyorumki Görüştügün Kişi Kim Meray Diyor O Zaman Benden Diye İstiyorsun Git Ondan Al