NOLUYOR BURADA ARKADAŞLAR!
1.r10'dan Hiç Bilmedigim Bir Konu Ve Hiç Bilmedigim Bir Sebepden
BANLANIYORUM!
2.Meray'ın Verdigi Konuda Hesap Numaram Geçiyor!
BU KONUYLA BENİM NE ALAKAM VAR LABİDU RADMİN BİR CEVAP KAFAM ALLAK BULLAK OLDU https://www.r10.net/e-gold-paypal-2co...an-akacak.html
Üstüne Üstelik Aynı Gün! Bu Konularla Alakası Olan
sergenkizilok@msn.com TARAFINDAN 95 YTL Zarara Ugruyorum! Bİrkaç Kişi Beni Arıyor! HALA 100 YTL'mi Gönder Diyor

Noluyor radmin Bunlarda Kim Benim Hesap Numaralarım Neden Loglarda Çıkıyor Bi Cevap! Adama Parasını Yollar Yollamaz Beni Engelledi Gitti!
https://www.r10.net/e-gold-paypal-2co...l-satilik.html Yukarıdaki Konunun 2. Cevabındaki Loglarda Benim Hesap Numaram Geçiyor Fakat Benle Hiçbir Alakası Yok! Birisi Zannettim Oda DeiL!
Lütfen Cevap Bekliyorum
Benden Para İsteyenler Kimle Konuştuysanız Sizide Benide Dolandırmış Boşuna Para İstemeyin Hakkınızı Mahkemede Arayın Şahsen Ben Şimdi Gideceğim!