dc_alican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kenanagkurt flood yüzünden mi ne banlı şu anda msn de
Açıklama yapmak için 1 2 saatliğine banın açılmasını istiyor.
Evet Hemde Yasak.Herneyse Ben Onla görüştüm.Banı Açılınca Herkez Gibi MAkbuzunu Koysun.Fazla Birşey İStemiyorum Daha Görüştügünüz Kişiyi Bilmiyorsunuz Sonrada *********** Diyince Kızıyorsunuz Adama Diyorumki Görüştügün Kişi Kim Meray Diyor O Zaman Benden Diye İstiyorsun Git Ondan Al