kenanagkurt flood yüzünden mi ne banlı şu anda msn de
Açıklama yapmak için 1 2 saatliğine banın açılmasını istiyor.
banlanan üyeden alıntı yapmak yasak.Eger yöneticiler sesimizi duyuyorsa su olayı bir açıklığa kavusturalım bu olay yüzünden mağdur olmus bir sürü insan.Moderatorler yada bu konuyu okuyan yetkililer lutfen ilgilenir misiniz?R10 böle karısıklıkları göz ardı etmemeli bence