• 01-01-2022, 19:38:46
    #10
    @samethavar; hocam doğru, evet. Bot yazma ile ilgili bir arkadaş bana söylemişti. Ben de Python dilini çok önce kullandığımı söylemiştim. Tabi örnek olarak söyledim bunu da. Birisi itibarları kaybolmasın diye böyle yaptıklarını söylemişti. Ama bence bu şekilde itibarları daha.çok kaybolur. Her zaman dürüstlük inşALLAH 🙂
  • 01-01-2022, 19:48:10
    #11
    Polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detayları gönder de bakayım hocam benimle konuşmamışsın daha önce
    Göndereyim başkan
  • 04-01-2022, 21:03:40
    #12
    Kendim bu kategoriden ekmek yediğim için bir serzenişte bulunmak istiyorum, sizin için değil genel olarak sitemimdir bu lütfen yanlış anlamayın.

    En düşük fiyatı verene iş yaptırmaya devam ettirildiği sürece sizin bu anlattığınız bütün sorunlar devam edecektir çünkü herkes kendi emeğine göre işlem yapıyor, ona göre fiyat biçiyor. Düşük fiyat verildiğinde, bu arkadaş düşük fiyat verdi sen yüksek fiyat verdin diyerek düşük fiyat veren arkadaşa iş verirseniz, zamanınızı belki de paranızı kaybedeceksiniz. Size en düşük ücret veren arkadaş işi 3 hafta sallaya sallaya yarım yamalak yapıyorken size yüksek ücret veren arkadaş 3 günde işi ilmek ilmek işleyerek teslim ediyor.

    Genel olarak serzenişimdir kimseye atıfta bulunmuyorum. Serbest piyasa isteyen istediği fiyatı verebilir, 100 ₺ ye de iş yapan var aynı işi 1000 ₺ ye de yapan var. Almak istediğiniz hizmet, verdiğiniz ücretle doğru orantılı olarak artmakta.
    İyi forumlar.
  • 04-01-2022, 22:21:44
    #13
    berkeselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendim bu kategoriden ekmek yediğim için bir serzenişte bulunmak istiyorum, sizin için değil genel olarak sitemimdir bu lütfen yanlış anlamayın.

    En düşük fiyatı verene iş yaptırmaya devam ettirildiği sürece sizin bu anlattığınız bütün sorunlar devam edecektir çünkü herkes kendi emeğine göre işlem yapıyor, ona göre fiyat biçiyor. Düşük fiyat verildiğinde, bu arkadaş düşük fiyat verdi sen yüksek fiyat verdin diyerek düşük fiyat veren arkadaşa iş verirseniz, zamanınızı belki de paranızı kaybedeceksiniz. Size en düşük ücret veren arkadaş işi 3 hafta sallaya sallaya yarım yamalak yapıyorken size yüksek ücret veren arkadaş 3 günde işi ilmek ilmek işleyerek teslim ediyor.

    Genel olarak serzenişimdir kimseye atıfta bulunmuyorum. Serbest piyasa isteyen istediği fiyatı verebilir, 100 ₺ ye de iş yapan var aynı işi 1000 ₺ ye de yapan var. Almak istediğiniz hizmet, verdiğiniz ücretle doğru orantılı olarak artmakta.
    İyi forumlar.
    +1

    Konu sahibini tenzih ediyorum, 15 satır işlem yazıp XXX fiyat bekleyen müşteriler de oluyor.

    Ben teklif verdikten sonra bu tarz bir şey söyleyen müşterim olduğunda aynı işi 10 kat daha düşük fiyata yaptırabileceğini de belirtiyorum.

    Benim de işin içinden çıkamayıp iade ettiğim olmuştur. İnsanlık hali, olabiliyor. İşin içinden çıkamıyorum bazen. İstediğim gibi gitmeyebiliyor ya da gerçekten beceremediğim yerler oluyor.

    Baştan bir teslim tarihi belirleyip, ilgili tarihte işlem yapılmadığında paranızı iade almak için sözleşmeniz daha doğru olur.

    Kişinin geçmiş ticaretlerine ve referanslarına da bakıp dikkat etmek lazım.

    Bu forumda 2000 TL teklif ettiğim işi 150-200 TL'ye yaptıran müşterilerim de oldu. Ne kadar memnunlar takip etmedim.

    Konu sahibi kişi serzenişinde haklı, en değerli şey olan zaman kayboluyor para kaybolmasa bile.

    Herkese hayırlı işler dilerim.
  • 04-01-2022, 22:25:23
    #14
    tristy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +1

    Konu sahibini tenzih ediyorum, 15 satır işlem yazıp XXX fiyat bekleyen müşteriler de oluyor.

    Ben teklif verdikten sonra bu tarz bir şey söyleyen müşterim olduğunda aynı işi 10 kat daha düşük fiyata yaptırabileceğini de belirtiyorum.

    Benim de işin içinden çıkamayıp iade ettiğim olmuştur. İnsanlık hali, olabiliyor. İşin içinden çıkamıyorum bazen. İstediğim gibi gitmeyebiliyor ya da gerçekten beceremediğim yerler oluyor.

    Baştan bir teslim tarihi belirleyip, ilgili tarihte işlem yapılmadığında paranızı iade almak için sözleşmeniz daha doğru olur.

    Kişinin geçmiş ticaretlerine ve referanslarına da bakıp dikkat etmek lazım.

    Bu forumda 2000 TL teklif ettiğim işi 150-200 TL'ye yaptıran müşterilerim de oldu. Ne kadar memnunlar takip etmedim.

    Konu sahibi kişi serzenişinde haklı, en değerli şey olan zaman kayboluyor para kaybolmasa bile.

    Herkese hayırlı işler dilerim.
    Atana babana rahmet,diline sağlık hocam
  • 05-01-2022, 00:18:13
    #15
    Üyeliği durduruldu
    İs nedir ve bütcenizide belirtin yardimci olmak isterim
  • 05-01-2022, 04:17:38
    #16
    Maalesef çoğu yazılımcı arkadaşın çoğu 2 satır kod yazınca her şeyi yapabileceğini sanıyor ama işi alınca yani iş başa düşünce işin o kadar kolay olmadığını anlıyor ve vazgeçiyor, yapamıyorum vazgeçtim de diyemiyor öyle oyalayıp duruyor.

    Bu forumda aynı olayı bende yaşadım.

    Bionluk da da birine mobil uygulama yaptıracaktım 30 gün süre istedi tamam anlaştık 40 gün oldu bitiremedi 40 gün sonra parayı iade etti.

    Diyecek çok şey var da neyse
  • 05-01-2022, 08:47:12
    #17
    berkeselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendim bu kategoriden ekmek yediğim için bir serzenişte bulunmak istiyorum, sizin için değil genel olarak sitemimdir bu lütfen yanlış anlamayın.

    En düşük fiyatı verene iş yaptırmaya devam ettirildiği sürece sizin bu anlattığınız bütün sorunlar devam edecektir çünkü herkes kendi emeğine göre işlem yapıyor, ona göre fiyat biçiyor. Düşük fiyat verildiğinde, bu arkadaş düşük fiyat verdi sen yüksek fiyat verdin diyerek düşük fiyat veren arkadaşa iş verirseniz, zamanınızı belki de paranızı kaybedeceksiniz. Size en düşük ücret veren arkadaş işi 3 hafta sallaya sallaya yarım yamalak yapıyorken size yüksek ücret veren arkadaş 3 günde işi ilmek ilmek işleyerek teslim ediyor.

    Genel olarak serzenişimdir kimseye atıfta bulunmuyorum. Serbest piyasa isteyen istediği fiyatı verebilir, 100 ₺ ye de iş yapan var aynı işi 1000 ₺ ye de yapan var. Almak istediğiniz hizmet, verdiğiniz ücretle doğru orantılı olarak artmakta.
    İyi forumlar.
    Aşırı haklı bir yorum. Geçen gün gelen biri o kadar yalvardı ki adama fiyat verdim normalde öyle bir şeye uğraşmam. Sonra gelen 2 teklifi toplasam sizin söylediğinizden az diyor. Yani fiziki erişim yok ama bazı şeyleri sinirden kırasım fırlatasım geliyor.

    Kimse burada köleniz değil insanlar burada çalışıyor diye. Yurt dışına oranla zaten ölü fiyata iş yapıyoruz. Burada 1300tl dediğim iş yurt dışında 100 birim bile etmiyor.

    Freelancer.com'daki hintliler gibi olucak en sonunda burası da ama işin kötü tarafı oradaki hintililerin yazılım bilgisi var
  • 05-01-2022, 08:49:07
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merakalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir oyun yaptırdım hala tam tamamlanmadı, pazartesi günü şikayet konusu açacam ilk kez 🧐
    Oyun nasıl bir şeydi hocam? Yardımcı olabileceğim bir şey ise bakmak isterim.