Maalesef çoğu yazılımcı arkadaşın çoğu 2 satır kod yazınca her şeyi yapabileceğini sanıyor ama işi alınca yani iş başa düşünce işin o kadar kolay olmadığını anlıyor ve vazgeçiyor, yapamıyorum vazgeçtim de diyemiyor öyle oyalayıp duruyor.

Bu forumda aynı olayı bende yaşadım.

Bionluk da da birine mobil uygulama yaptıracaktım 30 gün süre istedi tamam anlaştık 40 gün oldu bitiremedi 40 gün sonra parayı iade etti.

Diyecek çok şey var da neyse