@samethavar; hocam doğru, evet. Bot yazma ile ilgili bir arkadaş bana söylemişti. Ben de Python dilini çok önce kullandığımı söylemiştim. Tabi örnek olarak söyledim bunu da. Birisi itibarları kaybolmasın diye böyle yaptıklarını söylemişti. Ama bence bu şekilde itibarları daha.çok kaybolur. Her zaman dürüstlük inşALLAH 🙂