tristy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+1

Konu sahibini tenzih ediyorum, 15 satır işlem yazıp XXX fiyat bekleyen müşteriler de oluyor.

Ben teklif verdikten sonra bu tarz bir şey söyleyen müşterim olduğunda aynı işi 10 kat daha düşük fiyata yaptırabileceğini de belirtiyorum.

Benim de işin içinden çıkamayıp iade ettiğim olmuştur. İnsanlık hali, olabiliyor. İşin içinden çıkamıyorum bazen. İstediğim gibi gitmeyebiliyor ya da gerçekten beceremediğim yerler oluyor.

Baştan bir teslim tarihi belirleyip, ilgili tarihte işlem yapılmadığında paranızı iade almak için sözleşmeniz daha doğru olur.

Kişinin geçmiş ticaretlerine ve referanslarına da bakıp dikkat etmek lazım.

Bu forumda 2000 TL teklif ettiğim işi 150-200 TL'ye yaptıran müşterilerim de oldu. Ne kadar memnunlar takip etmedim.

Konu sahibi kişi serzenişinde haklı, en değerli şey olan zaman kayboluyor para kaybolmasa bile.

Herkese hayırlı işler dilerim.
Atana babana rahmet,diline sağlık hocam