• 29-12-2020, 14:39:15
    #1
    ENVANTER TAKİP SİSTEMİ
    NELER VAR ?
    • Firmanızda bulunan bütün cihaz, lisans, kartuş, modem, terminal gibi cihaz ve belgelere anında ulaşım imkanı sağlar.
    • Local'de çalıştırıp IP üzerinden firma içindeki bütün bilgisayarlardan giriş yapıp sisteme bakabilir ve rapor alabilirsiniz.
    • Firmanızda bulunan bütün personellerin kullanmış olduğu lisans ve cihazları görebilirsiniz.
    • Firmanızda bulunan kartuş vb. ürünlerin stok takibini yapabilir, ay sonunda rapor alarak hangi departmanın hangi kartuşu kullandığını görebilirsiniz.
    • Elinizde bulunan bütün lisansları görebilir, satın alma tarihlerine bakabilir ve hangi kullanıcıda hangi lisans olduğunu tek bir tuşla listeleyebilirsiniz.
    • Firmanızda bulunan personellerin kullandığı yazıcılara[IP,USB] ulaşabilirsiniz.
    • Firmanında bulunan tüm cihazlara anında QR Code basabilir. QR Codeyi okutarak cihazların bilgilerine ulaşabilirsiniz.
      • Aynı zamanda QR Code özelliklerin göre Wifi,Mail,Arama gibi fonksiyonları kullanarak. QR Code okutup Modeme bağlanabilirsiniz.
    • Firmanızda bulunan bütün modemleri listeleyebilir, kullanıcı adı, passlerini görebilir ve Wi-Fi şifrelerine göz atabilirsiniz.
    • Hatırlatma ekleyerek öncelik durumuna göre sıralayabilir, günü geldiğinde uyarı verdirtebilirsiniz.
    • Firmanızda bulunan el terminali var ise seri numaraları ile edebilir hangi personel ve plasiyerin hangi terminal ve yazıcıyı kullandığını görebilirsiniz.
    • Zimmet Formları oluşturup her kullanıcıya kullandığı cihaz ve lisansları tek kalemde çıktı alabilirsiniz.
    • İçeri Aktar Özelliği ile Excelden hazırlamış olduğunuz tabloları tek tıkla içeri alabilirsiniz. Mail ve Terminal Tabloları İçin. İsteğe göre diğer sayfalara yapılabilir.
    • Dinamik olması açısından bütün Açılır Menüler [DropDown] Tanımlar olarak ayrı sayfada tutulmuştur. Sınırsız Departman, Ram, Office, İşletim Sistemi Ekleyebilirsiniz.
    • OneSignal ile yapılan bütün işlemleri mobilden bildirim olarak alabilirsiniz.
    • Daha bir çok özelliği ile Envanter Takip Sistemi'ni satışa sunuyorum.
    YENİ ÖZELLİKLER NELER?
    • Kargo Yönetimi eklendi. Bu sayede firmanızdan giden kargoların takibini hangi durumda olduklarını görebilir, kargolarınızı takip edebilirsiniz.
    • Terminaller içine GSM alanı eklenmiştir. Bu sayede el terminallerinizin içinde bulunan GSM hatlarının takibini yapabilirsiniz.
    • Destek Talepleri alanı eklendi. Size gelen talepleri IT departmanında ki diğer personellere aktarabilir veya o talebi kendinize atayıp işlemlere devam edebilirsiniz. Ay sonunda hangi personelin kaç talebe baktığını, ne gibi talepler geldiğini görebilir ona göre yol haritanızı çıkarabilirsiniz.
    • NAS Storage & Yedek Server boş alanlarını programa çekebilir buradan boş alan kontrolünü sağlayabilirsiniz.
    • Raporlar yenilendi.
      • Lisans gruplarınızı öğrenebilir. Hangi lisanstan elinizde ne kadar görebilirsiniz.
    **** GÜN GEÇTİKÇE PROJEMİZİ DAHA ÇOK GELİŞTİRMEYE DEVAM EDİYORUZ.
    **** 3 ADET SATIŞ YAPILMIŞTIR. SATIŞLAR AÇIKTIR.


    SİTEYE GİT
    ENVANTERİX.COM


    FİYAT : 3500 TL
    yerine
    1999 TL
  • 29-12-2020, 22:33:01
    #2
    Bu konuda manageengine icin zirvelerinde. Envanter olacaksa gözlerim bilgisayarlara ajan kurulan ve tum veriileri anlik okumasini aradi.
  • 30-12-2020, 09:07:47
    #3
    Chrono adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda manageengine icin zirvelerinde. Envanter olacaksa gözlerim bilgisayarlara ajan kurulan ve tum veriileri anlik okumasini aradi.
    Benimki biraz daha ufak hocam, tüm verilerin okunması falan biraz kvkk kapsamında problem olabilir.
  • 30-12-2020, 10:18:05
    #4
    ozgunatik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimki biraz daha ufak hocam, tüm verilerin okunması falan biraz kvkk kapsamında problem olabilir.
    KVKK ile alakası veriler değil hocam

    size bir ekran görüntüsü paylaşayım en azından ufakta olsa bi fikriniz oluşsun.


  • 30-12-2020, 10:22:07
    #5
    Chrono adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KVKK ile alakası veriler değil hocam

    size bir ekran görüntüsü paylaşayım en azından ufakta olsa bi fikriniz oluşsun.


    Çok sağ olun hocam bende bir araştırayım eğer yeterli kaynak bulursam entegre edeceğim. Yorumunuz ve ilginiz için teşekkürler
  • 30-12-2020, 10:30:04
    #6
    hocam hazır böyle bir sistem yapılmışklen birde destek talebi açılacak bir modül yapılsa içerisine? olursa hemen alırım
  • 30-12-2020, 10:33:24
    #7
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hazır böyle bir sistem yapılmışklen birde destek talebi açılacak bir modül yapılsa içerisine? olursa hemen alırım
    Destek talebini oluşturacak kişi diğer departmanlar mı hocam, yoksa siz kendiniz açıp ıt departmanındaki kişilere mi işi aktaracaksınız? Ayrıntıları özelden belirtirseniz yaparım hocam en kısa sürede
  • 30-12-2020, 10:36:03
    #8
    talepleri diğer departmanlar açacak
    2 itciyiz firmada ikimizden birisi talepleri alacak müsaitlik durumuna göre.
    talepler notlar düşebilecek
    gelişme olduğunda talep açana ve talebi cevaplayana mail atabilecek
    yapılan işleri exel vs. raporlayabilecek bir özellik olabilir hocam
  • 30-12-2020, 11:05:10
    #9
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    talepleri diğer departmanlar açacak
    2 itciyiz firmada ikimizden birisi talepleri alacak müsaitlik durumuna göre.
    talepler notlar düşebilecek
    gelişme olduğunda talep açana ve talebi cevaplayana mail atabilecek
    yapılan işleri exel vs. raporlayabilecek bir özellik olabilir hocam
    DM kontrol edebilir misiniz hocam