talepleri diğer departmanlar açacak
2 itciyiz firmada ikimizden birisi talepleri alacak müsaitlik durumuna göre.
talepler notlar düşebilecek
gelişme olduğunda talep açana ve talebi cevaplayana mail atabilecek
yapılan işleri exel vs. raporlayabilecek bir özellik olabilir hocam