hocam hazır böyle bir sistem yapılmışklen birde destek talebi açılacak bir modül yapılsa içerisine? olursa hemen alırım
Destek talebini oluşturacak kişi diğer departmanlar mı hocam, yoksa siz kendiniz açıp ıt departmanındaki kişilere mi işi aktaracaksınız? Ayrıntıları özelden belirtirseniz yaparım hocam en kısa sürede