ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
talepleri diğer departmanlar açacak
2 itciyiz firmada ikimizden birisi talepleri alacak müsaitlik durumuna göre.
talepler notlar düşebilecek
gelişme olduğunda talep açana ve talebi cevaplayana mail atabilecek
yapılan işleri exel vs. raporlayabilecek bir özellik olabilir hocam
DM kontrol edebilir misiniz hocam