• 26-10-2009, 01:14:36
    #10
    Arkadaşın dediği gibi kızdığımız farklı ırklar değil. Memleketi bölmek isteyen dağdaki itlere sitemimiz. Neden kürt açılımı? Doğuda malum işsizlik ve cahillik batıya göre daha fazla ve coğrafi olarak oraya daha yakın olduğundan oradaki insanlar bi şekilde oyunlarla kandırılıp türkiyede kendilerine haksızlık yapıldığını aşılıyarak o bölgedeki insanlara kendi ülkemizi kuralım diyorlar ve insanları dağa çıkartıyorlar. Böylece noluyo türk milletide kürtlere karşı bir tavır alıyor..Aslında suçlu kürt milleti değil o bölgedeki insanlarda. Asıl suç o bölgeyi cahil ve çaresiz bırakan hükümette.
  • 26-10-2009, 01:19:28
    #11
    Üyeliği durduruldu
    her gun analar aglasın dıyorsunuz heralde sız bunu ıstıyorsunuz hergun bu ulkede bırılerı olsun her gun canlar gıtsın Bunumu istiyorsunuz ????

    Pekı size bir soru soracam turkiyede dogu ıle batı arasındakı fark nedir ? hic van a gittinizmi gitmedi iseniz bir gidin gorun ben burda anlatmım ? Gittiginizde goreceksınız nasıl asagılandıgımızı
    dagdaki pkk lı kımdır onun cevabı ıcınse su video yu ızleyın
    http://www.youtube.com/watch?v=AhUTJF_hjdg
  • 26-10-2009, 01:22:03
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Kyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın dediği gibi kızdığımız farklı ırklar değil. Memleketi bölmek isteyen dağdaki itlere sitemimiz. Neden kürt açılımı? Doğuda malum işsizlik ve cahillik batıya göre daha fazla ve coğrafi olarak oraya daha yakın olduğundan oradaki insanlar bi şekilde oyunlarla kandırılıp türkiyede kendilerine haksızlık yapıldığını aşılıyarak o bölgedeki insanlara kendi ülkemizi kuralım diyorlar ve insanları dağa çıkartıyorlar. Böylece noluyo türk milletide kürtlere karşı bir tavır alıyor..Aslında suçlu kürt milleti değil o bölgedeki insanlarda. Asıl suç o bölgeyi cahil ve çaresiz bırakan hükümette.
    +rep kardes dedıklerın dogru kımsenın kurdistan gibi bir sey kurmaya niyeti yoksadece bızde ozgurluk dogu ıle batının esit olmasını ıstıyoruz
  • 26-10-2009, 01:27:06
    #13
    Üyeliği durduruldu
    kürt açılımı, dağdaki teröristler için değil, doğudaki kürt kardeşlerimiz için yapılıyor/yapılmalı. Bu süreçte elbette yanlışlar, hatalar, suistimaller, provakeler olacaktır/oluyor. olayın en başından sırf açılımı istemediğiniz/sevmediğiniz parti/hükümet yapıyor diye karşı çıkmanız, yapılan yanlışların düzeltilmesi için değilde, süreci provake etmek için konuştuğunuz/imza topladığınız için şuan bazı şeyler kötü gidiyor ve siz belkide farkında olmayarak süreçten nemalanmaya çalışan teröristlere en büyük desteği veriyorsunuz. İş açılımı protesto etmekte değil, açılımın içinde yapılan yanlışları tespit etmektedir. Bunlar kişisel görüşümdür, herkesin görüşüne saygı duyduğum gibi, bunlarada saygı duymanızı temenni ederim. En büyük dileğim birilerine rağmen inşallah herşey yoluna girer ve inşallah biz kürt kardeşlerimizle hep birlikte huzur içinde yaşamaya başlarız...
  • 26-10-2009, 01:30:52
    #14
    PKK böyle mi bitecek he?Açılımla bitecek öyle mi?Ne kadar da safız...Yazık bizeeee
    Açın bakalım ROJ tv'yi bakın neler istiyolar açın da bakın...Toprak istiyolar,apo köpeğinin serbest kalmasını istiyolar.Haritalarında Karadeniz de var.Ama o Karadeniz'e bi yaklaşsınlar o Karadeniz'e o it sürüsünü gömmeyi iyi biliriz...

    Açılımla değil,gideceksin Kandil'e yağdıracaksın bombaları,bi yandan da yapacaksın kara operasyonunu komple silip süpüreceksin it sürüsünü.Bak bakalım o zaman pkk sorunu çözülüyo mu çözülmüyo mu?Anlayın bunun tek çözümü bu artık...Şehit vericez ama bari çarpışarak verelim.Kahpece arkamızdan vurulmayarak...
  • 26-10-2009, 03:05:46
    #15
    Daha dün açtığınız konu kapanmış hala devam, birisi birşey dediğindede,

    inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dağdaki Pkk lıyı Savunuyorsunuz Bize Bölücü Diyorsunuz.
    bu şekil sizli bizliye geliyor konu insanları kışkırtıyorsunuz, sonuda hep aynı..
  • 26-10-2009, 04:24:41
    #16
    Bebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha dün açtığınız konu kapanmış hala devam, birisi birşey dediğindede,



    bu şekil sizli bizliye geliyor konu insanları kışkırtıyorsunuz, sonuda hep aynı..
    Sanırsam okumanız yazmanız yok insan gibi soru soruyorum orda arkadaş atlamış neler yazmış? görmüyormusunuz bunları bende suç buluyorsunuz