PKK böyle mi bitecek he?Açılımla bitecek öyle mi?Ne kadar da safız...Yazık bizeeee
Açın bakalım ROJ tv'yi bakın neler istiyolar açın da bakın...Toprak istiyolar,apo köpeğinin serbest kalmasını istiyolar.Haritalarında Karadeniz de var.Ama o Karadeniz'e bi yaklaşsınlar o Karadeniz'e o it sürüsünü gömmeyi iyi biliriz...

Açılımla değil,gideceksin Kandil'e yağdıracaksın bombaları,bi yandan da yapacaksın kara operasyonunu komple silip süpüreceksin it sürüsünü.Bak bakalım o zaman pkk sorunu çözülüyo mu çözülmüyo mu?Anlayın bunun tek çözümü bu artık...Şehit vericez ama bari çarpışarak verelim.Kahpece arkamızdan vurulmayarak...