Kyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşın dediği gibi kızdığımız farklı ırklar değil. Memleketi bölmek isteyen dağdaki itlere sitemimiz. Neden kürt açılımı? Doğuda malum işsizlik ve cahillik batıya göre daha fazla ve coğrafi olarak oraya daha yakın olduğundan oradaki insanlar bi şekilde oyunlarla kandırılıp türkiyede kendilerine haksızlık yapıldığını aşılıyarak o bölgedeki insanlara kendi ülkemizi kuralım diyorlar ve insanları dağa çıkartıyorlar. Böylece noluyo türk milletide kürtlere karşı bir tavır alıyor..Aslında suçlu kürt milleti değil o bölgedeki insanlarda. Asıl suç o bölgeyi cahil ve çaresiz bırakan hükümette.
+rep kardes dedıklerın dogru kımsenın kurdistan gibi bir sey kurmaya niyeti yoksadece bızde ozgurluk dogu ıle batının esit olmasını ıstıyoruz