kürt açılımı, dağdaki teröristler için değil, doğudaki kürt kardeşlerimiz için yapılıyor/yapılmalı. Bu süreçte elbette yanlışlar, hatalar, suistimaller, provakeler olacaktır/oluyor. olayın en başından sırf açılımı istemediğiniz/sevmediğiniz parti/hükümet yapıyor diye karşı çıkmanız, yapılan yanlışların düzeltilmesi için değilde, süreci provake etmek için konuştuğunuz/imza topladığınız için şuan bazı şeyler kötü gidiyor ve siz belkide farkında olmayarak süreçten nemalanmaya çalışan teröristlere en büyük desteği veriyorsunuz. İş açılımı protesto etmekte değil, açılımın içinde yapılan yanlışları tespit etmektedir. Bunlar kişisel görüşümdür, herkesin görüşüne saygı duyduğum gibi, bunlarada saygı duymanızı temenni ederim. En büyük dileğim birilerine rağmen inşallah herşey yoluna girer ve inşallah biz kürt kardeşlerimizle hep birlikte huzur içinde yaşamaya başlarız...