• 14-09-2024, 15:37:47
    #19
    Bağış sütüne efendim emriniz olur bir daha açmam size sorarım hadi ikile... konuyu niye açıyormuşum parayla mı üzerime salıyolar sizi ben vereyim paranızı susun.

    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tazminat davası açınca holding parası alacağını nereden çıkardın? O dediğiniz yabancı filmlerde oluyor. Şöyle bir örnek vereyim.

    İzmir-Aydın Otoyolu'nda önünde seyreden otomobile çarparak aynı aileden 3 kişinin ölümüne neden olan Emrah Serbes'in 1 milyon 400 bin lira manevi tazminat ödemesine karar verildi.
    Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadas konuyu gayet iyi anlamis ama siz elestiriye kapali birisiniz. iyi kotu yorum yapamadiktan sonra konuyu niye aciyorsunuz?
    herkesten sey mi bekliyorsunuz "wooow hocam harikasiniz, mr robot musun be adam, seytanin avukati!!!, siber suclari ekmek almaya gondermissiniz hocam ✍🏻,"
    ne bekliyorsunuz tam olarak?

    fikir, gorus ayriliklarini isinize gelmiyorsa lutfen "forum" da konu acmayin. gidin facebook profilinizde arkadaslarinizla paylasin durumu.
    usluba bak, hava alip gelecekmis. yapma ya.
  • 14-09-2024, 15:46:00
    #20
    Kardeşim sen kaç yaşındasın ben evliyim 2 çocuğum var 40 yaşımdayım bana hayat dersi mi veriyorsun Bak ağzında pismiş senin küfür ediyormuşsun yapma abisi. Ceza almamı sen yada bir başkası sağlayamaz beni tanımıyorsunuz. Toplum içinde tehlikeli birisi varsa oda sensin kardeşim çünkü küfür ederek yorum yazıyorsun birde ceza yemişsin. Bak bakim hangimizin profili daha temiz. Eleştir beni kardeşim hadi.




    Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimse size konu acmayin demiyor, haddimize de degil. sadece burada bizlerle bi sey paylasiyorsunuz ve olumlu yada olumsuz fikrimizi belirtiyoruz. olumluda sorun yokken, olumsuz yorumda neden uslubunuzu bozuyorsunuz. fikir ayriligi yasadiginiz yerde nasil karsilaniyor bilmiyorum ama dunyanin cogu yerinde gayet normal karsilaniyor. hala ama hala uslubunuzu bozmaya devam ediyorsunuz.

    ilerde yarin obur gun evlendiginiz zaman, esinize; veyahut yakin cevrenize "ya bu tshirt sence bana yakismis mi, bu ayakkabi guzel mi, sac trasim nasil olmus vs tarzi sorular sormayin. toplum icin tehlikeli birisiniz.

    moderatorler arkadasin bu igrenc uslubundan dolayi kendisine ceza verebilir mi? belki forumu saygi cercevesinde kullanmayi ogrenir sonrasinda.
  • 14-09-2024, 16:02:11
    #21
    Abisinin gülü son yazdığın cümle daha hoş. Ben sadece haksızlıkla ilgili yaşadığım uzun bir süreci paylaştım kardeşim. Nedenine gelecek olursak sabah forumda uğradığım bir haksızlığa karşı verdiğim bir örnekti. Mesajdı.

    Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayat dersi vermiyorum, sadece 40 yasinda bi abime; sizinle ayni goruste olmayan birine uslubunuzu bozmamaniz gerek diyorum. ozellikle forum sinirlari icerisinde.

    aldigim cezaya gelirsek, sahis odakli olmayan sansurlu bi kufur. herhangi bi konu icerisinde. cezami yine de hak etmisim (:
  • 14-09-2024, 19:53:53
    #22
    Kurumsal Üye
    Hava almaya geldim, çıktım. Selametle.
  • 14-09-2024, 21:16:27
    #23
    Sen inanma kardeşim hadi toz ol okuma yazma uyu sen.

    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni ne diye alıntılıyorsun ne alaka? Bak şuraya yazıyorum 1 aya kalmaz banlanırsın bu forumdan. Kibar olmaya çalıştım ama yazdıklarının bir kelimesinin doğru olduğuna inanmıyorum. Yok tanıdıkları varmış yok bilmem neymiş. Holding parası alırmış. Daha dünyadan haberin yok. Blokladım gitti.
  • 14-09-2024, 21:17:18
    #24
    İyi gelir sık sık yap bunu tavsiye ederim

    yilmaz70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hava almaya geldim, çıktım. Selametle.
  • 14-09-2024, 21:54:51
    #25
    Bütün ümidim gençliktedir
    wordpresshop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen inanma kardeşim hadi toz ol okuma yazma uyu sen.
    wordpresshop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim sen kaç yaşındasın ben evliyim 2 çocuğum var 40 yaşımdayım bana hayat dersi mi veriyorsun Bak ağzında pismiş senin küfür ediyormuşsun yapma abisi. Ceza almamı sen yada bir başkası sağlayamaz beni tanımıyorsunuz. Toplum içinde tehlikeli birisi varsa oda sensin kardeşim çünkü küfür ederek yorum yazıyorsun birde ceza yemişsin. Bak bakim hangimizin profili daha temiz. Eleştir beni kardeşim hadi.

    wordpresshop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağış sütüne efendim emriniz olur bir daha açmam size sorarım hadi ikile... konuyu niye açıyormuşum parayla mı üzerime salıyolar sizi ben vereyim paranızı susun.
    wordpresshop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ceza alsaydık hak etmiş olurduk kardeşim. Ceza almadık haklı çıktık. Konuyu anlamamışsın sen bir hava al gel.
    wordpresshop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abisinin gülü son yazdığın cümle daha hoş. Ben sadece haksızlıkla ilgili yaşadığım uzun bir süreci paylaştım kardeşim. Nedenine gelecek olursak sabah forumda uğradığım bir haksızlığa karşı verdiğim bir örnekti. Mesajdı.
    wordpresshop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi gelir sık sık yap bunu tavsiye ederim
    Forumda yenisiniz, hem bir büyüğünüz hem de forumda tecrübeli bir yönetici olarak uyarayım. Burada bu tür bir üslup istemiyoruz. Bir konu açıyorsanız, eleştirilere açık olmalısınız. Sadece istediğiniz şekilde yorumlar yapılmasını istiyorsanız, kişisel sosyal medya hesaplarınızı kullanmalısınız. Ayrıca kimseye üstten bakmayın. Burada siz ve ben de dahil herkes eşittir.
  • 14-09-2024, 21:55:00
    #26
    Hikayemin gerçeği...


  • 14-09-2024, 21:59:29
    #27
    Teşekkür ederim size de foruma da saygılıyım ancak bende bazı arkadaşların bir büyükleri olarak başımdan geçen bir olayı anlatıyorum. Tabiri caizze onlar işi sulandırarak "haketmişsin" vs gibi cümleleri nasıl göğüsleyeceğim. Yaşları küçük tacize uğruyorum. @Yeniceri; eleştirsinler ama kişiselleştirip saldırgan tavırlarla değil. Siz daha önce de beni haksız yere banlamıştınız. Yanlış yazdığım bir kelimeden dolayı bugünde haklı olduğumu ispat ettim. Yakında resmi evrakları da paylaşacağım.


    Benim verdiğim cevapları alıntılamışsınız bana yazılanları neden alıntılamıyorsunuz ? bu adil mi ? tema alıyoruz haksızlığa uğruyoruz bana ceza kesiyosunuz. Hikayemi paylaşıyorum dalga geçer gibi cevaplar yazılıyor diğer üyelere ceza yok neden bana 6 ceza puanı Benimle dalga geçiliyor cezayı ben alıyorum enteresan

    Ceza Nedeni: Üyeler ile dalga geçmek, üyeleri küçük düşürmek yasaktır. Yönetici uyarılarını dikkate alınız.
    Ceza Açıklaması: Üyeler ile dalga geçmek, üyeleri küçük düşürmek yasaktır. Yönetici uyarılarını dikkate alınız.