Sen inanma kardeşim hadi toz ol okuma yazma uyu sen.
Kardeşim sen kaç yaşındasın ben evliyim 2 çocuğum var 40 yaşımdayım bana hayat dersi mi veriyorsun

Bak ağzında pismiş senin küfür ediyormuşsun yapma abisi. Ceza almamı sen yada bir başkası sağlayamaz beni tanımıyorsunuz. Toplum içinde tehlikeli birisi varsa oda sensin kardeşim çünkü küfür ederek yorum yazıyorsun birde ceza yemişsin. Bak bakim hangimizin profili daha temiz. Eleştir beni kardeşim hadi.
Bağış sütüne efendim emriniz olur bir daha açmam size sorarım hadi ikile... konuyu niye açıyormuşum parayla mı üzerime salıyolar sizi ben vereyim paranızı susun.
Ceza alsaydık hak etmiş olurduk kardeşim. Ceza almadık haklı çıktık. Konuyu anlamamışsın sen bir hava al gel.
Abisinin gülü son yazdığın cümle daha hoş. Ben sadece haksızlıkla ilgili yaşadığım uzun bir süreci paylaştım kardeşim. Nedenine gelecek olursak sabah forumda uğradığım bir haksızlığa karşı verdiğim bir örnekti. Mesajdı.
İyi gelir sık sık yap bunu tavsiye ederim
Forumda yenisiniz, hem bir büyüğünüz hem de forumda tecrübeli bir yönetici olarak uyarayım. Burada bu tür bir üslup istemiyoruz. Bir konu açıyorsanız, eleştirilere açık olmalısınız. Sadece istediğiniz şekilde yorumlar yapılmasını istiyorsanız, kişisel sosyal medya hesaplarınızı kullanmalısınız. Ayrıca kimseye üstten bakmayın. Burada siz ve ben de dahil herkes eşittir.