Teşekkür ederim size de foruma da saygılıyım ancak bende bazı arkadaşların bir büyükleri olarak başımdan geçen bir olayı anlatıyorum. Tabiri caizze onlar işi sulandırarak "haketmişsin" vs gibi cümleleri nasıl göğüsleyeceğim. Yaşları küçük tacize uğruyorum.
@Yeniceri; eleştirsinler ama kişiselleştirip saldırgan tavırlarla değil. Siz daha önce de beni haksız yere banlamıştınız. Yanlış yazdığım bir kelimeden dolayı bugünde haklı olduğumu ispat ettim. Yakında resmi evrakları da paylaşacağım.
Benim verdiğim cevapları alıntılamışsınız bana yazılanları neden alıntılamıyorsunuz ? bu adil mi ? tema alıyoruz haksızlığa uğruyoruz bana ceza kesiyosunuz. Hikayemi paylaşıyorum dalga geçer gibi cevaplar yazılıyor diğer üyelere ceza yok neden bana 6 ceza puanı

Benimle dalga geçiliyor cezayı ben alıyorum enteresan
Ceza Nedeni: Üyeler ile dalga geçmek, üyeleri küçük düşürmek yasaktır. Yönetici uyarılarını dikkate alınız.
Ceza Açıklaması: Üyeler ile dalga geçmek, üyeleri küçük düşürmek yasaktır. Yönetici uyarılarını dikkate alınız.