Abisinin gülü son yazdığın cümle daha hoş. Ben sadece haksızlıkla ilgili yaşadığım uzun bir süreci paylaştım kardeşim. Nedenine gelecek olursak sabah forumda uğradığım bir haksızlığa karşı verdiğim bir örnekti. Mesajdı.

Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayat dersi vermiyorum, sadece 40 yasinda bi abime; sizinle ayni goruste olmayan birine uslubunuzu bozmamaniz gerek diyorum. ozellikle forum sinirlari icerisinde.

aldigim cezaya gelirsek, sahis odakli olmayan sansurlu bi kufur. herhangi bi konu icerisinde. cezami yine de hak etmisim (: