• 10-03-2021, 14:57:05
    #1
    Arkadaslar aranizda Adsense geliri icin geriye donuk vergi cezasi alan var mi? Ne kadar geriye kadar gidiyor bu gelirin cezasi ve ne kadar odediniz? Onden bir uyari vb. yapiliyor mu?
  • 10-03-2021, 15:02:31
    #2
    Var hocam Önden uyarı felan asla yapılmıyor .. Bizim dilimiz yandı bir kere vakit çok geç olmadan kazancınız da fazla ise hemen şirketiniz kurmanızı tavsiye ederim. Çünkü şöyle anlatayım bir uyarı bir şey var mı dediniz ya o uyarı karşınıza şöyle çıkıyor borcunuz 50.000 25.000 100.000 lira olduğu anda güm diye vay efendim arıyorlar sizin borcunuz var .. Gelin görüşelim önden hiçbir uyarı yok. Ne kadar geçmişe yönelik yapıldığını bilmiyorum ama en eski kazancınıza kadar kuruşu kuruşuna alırlar. her yılın Ocak-Şubat ve Mart aylarında araştırmalara başlarlar bilginiz olsun.
    • zee
    zee bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-03-2021, 15:05:37
    #3
    Kurumsal PLUS
    Maliye teknoloji kullanılarak elde edilen tüm kayıtdışı gelirleri mercek altına aldı uzunca bir süredir. Bu platformdan birçok arkadaşımız incelemelere girdi.
    Önden bilgilendirme diye bir şey söz konusu değil , eve inceleme yazısı gelir ve davet edilirsiniz,süreç böyle başlar.
  • 10-03-2021, 15:06:08
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var hocam Önden uyarı felan asla yapılmıyor .. Bizim dilimiz yandı bir kere vakit çok geç olmadan kazancınız da fazla ise hemen şirketiniz kurmanızı tavsiye ederim. Çünkü şöyle anlatayım bir uyarı bir şey var mı dediniz ya o uyarı karşınıza şöyle çıkıyor borcunuz 50.000 25.000 100.000 lira olduğu anda güm diye vay efendim arıyorlar sizin borcunuz var .. Gelin görüşelim önden hiçbir uyarı yok. Ne kadar geçmişe yönelik yapıldığını bilmiyorum ama en eski kazancınıza kadar kuruşu kuruşuna alırlar. her yılın Ocak-Şubat ve Mart aylarında araştırmalara başlarlar bilginiz olsun.
    500₺ kazandım daha yeni onun için vergi vermem herhalde?
  • 10-03-2021, 15:07:26
    #5
    MaliMevzuat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maliye teknoloji kullanılarak elde edilen tüm kayıtdışı gelirleri mercek altına aldı uzunca bir süredir. Bu platformdan birçok arkadaşımız incelemelere girdi.
    Önden bilgilendirme diye bir şey söz konusu değil , eve inceleme yazısı gelir ve davet edilirsiniz,süreç böyle başlar.
    Yani Efenim kısacası Borcun budur der geçerler
    • zee
    zee bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-03-2021, 15:10:08
    #6
    Ben ceza almadım fakat sınırı olmadığını biliyorum. Yani vergi vermeye başlamadan önceki tüm gelirlerinize vergi alıyorlar üstüne eğer vergi almaya başladıktan sonra herhangi bir indirimden falan yararlandıysanız onları da ceza olarak geri alıyorlar.
  • 10-03-2021, 15:10:20
    #7
    halilkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    500₺ kazandım daha yeni onun için vergi vermem herhalde?
    Hocam bu mebla günlükse sıkıntı Yani aylık 10.000 15.000 Türk Lirası gelirin olacaksa sıkıntı.. Aylık 500 Tl dolaylarında ise sorun olmaz
    • zee
    zee bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-03-2021, 15:12:25
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var hocam Önden uyarı felan asla yapılmıyor .. Bizim dilimiz yandı bir kere vakit çok geç olmadan kazancınız da fazla ise hemen şirketiniz kurmanızı tavsiye ederim. Çünkü şöyle anlatayım bir uyarı bir şey var mı dediniz ya o uyarı karşınıza şöyle çıkıyor borcunuz 50.000 25.000 100.000 lira olduğu anda güm diye vay efendim arıyorlar sizin borcunuz var .. Gelin görüşelim önden hiçbir uyarı yok. Ne kadar geçmişe yönelik yapıldığını bilmiyorum ama en eski kazancınıza kadar kuruşu kuruşuna alırlar. her yılın Ocak-Şubat ve Mart aylarında araştırmalara başlarlar bilginiz olsun.
    Burda söylemeyi unutmuşum eğer size ibraz edilmeden önce şahıs şirketinizi açarsanız vergi mükellefi olursanız geçmişe yönelik borçlarınızı araştırmayı bırakıyorlar. Vergi dairesindeki beyfendi söylemişti
    • zee
    zee bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-03-2021, 15:44:13
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burda söylemeyi unutmuşum eğer size ibraz edilmeden önce şahıs şirketinizi açarsanız vergi mükellefi olursanız geçmişe yönelik borçlarınızı araştırmayı bırakıyorlar. Vergi dairesindeki beyfendi söylemişti
    hocam bunun doğruluk payı nedir youtubede izlemiştim şirketi olduğu halde bir sürü ceza almışlardı