Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Var hocam Önden uyarı felan asla yapılmıyor .. Bizim dilimiz yandı bir kere vakit çok geç olmadan kazancınız da fazla ise hemen şirketiniz kurmanızı tavsiye ederim. Çünkü şöyle anlatayım bir uyarı bir şey var mı dediniz ya o uyarı karşınıza şöyle çıkıyor borcunuz 50.000 25.000 100.000 lira olduğu anda güm diye vay efendim arıyorlar sizin borcunuz var .. Gelin görüşelim önden hiçbir uyarı yok. Ne kadar geçmişe yönelik yapıldığını bilmiyorum ama en eski kazancınıza kadar kuruşu kuruşuna alırlar. her yılın Ocak-Şubat ve Mart aylarında araştırmalara başlarlar bilginiz olsun.
Burda söylemeyi unutmuşum eğer size ibraz edilmeden önce şahıs şirketinizi açarsanız vergi mükellefi olursanız geçmişe yönelik borçlarınızı araştırmayı bırakıyorlar. Vergi dairesindeki beyfendi söylemişti