Ben ceza almadım fakat sınırı olmadığını biliyorum. Yani vergi vermeye başlamadan önceki tüm gelirlerinize vergi alıyorlar üstüne eğer vergi almaya başladıktan sonra herhangi bir indirimden falan yararlandıysanız onları da ceza olarak geri alıyorlar.