• 03-12-2017, 13:22:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Özet geçeceğim. Bana borcu olan (1500 tl) birisi vardı, iyi niyetle borcunu ödemeyince bende kendi hk. sosyal medyada ve internet sitesi açarak durumu 1 kelime farklı olmadan birebir şekilde yazdım. Oyaladığını borcunu ödemediğini. Kendisi benim hakkımda hakaretten suç duyurusunda bulunmuş, avukata verdiği para bana olan borcundan daha fazladır herhalde.
    Her neyse bir uzlaştırmacı atadı devlet. Ben borcumdan vazgeçtiğimi söyledim ama karşı taraf adımı karaladı diyerek benden 10.000 TL yi herhangi bir vakıfa yatırmamı istiyor.
    Alacaklı benim, parayı alamadığım gibi 10.000 TL kadar da para çıkacak cebimden.
    Uzlaştırmacı (polisim diye kimlik gösterdi) bunun fırsat olduğunu, ödemezsem ve iş uzarsa hapis kararına kadar varabileceğini söylüyor.
    Adalet bu kadar öldü mü gerçekten? Ne yapmalıyım
    - Ödemeyi bankadan yaptım dekont var açıklamada borçtur geri alacağım yazıyor
    - Whatsapp ta yazışma geçmişi var
    - ses kayıtları var
  • 03-12-2017, 13:25:01
    #2
    Hatalısın. Uzlaşmaya git.
  • 03-12-2017, 13:26:42
    #3
    Hocam cümlenizin bi yerinde adalet gibi bişeyler yazmışsınız o tam olarak nedir?
    Ayrıntılı bilgi verirseniz arkadaşlar daha da yardımcı olabilir?
  • 03-12-2017, 13:26:47
    #4
    yaz bana özelden kardeşim, arkadaş avukat çözeriz
  • 03-12-2017, 13:27:46
    #5
    Baykod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özet geçeceğim. Bana borcu olan (1500 tl) birisi vardı, iyi niyetle borcunu ödemeyince bende kendi hk. sosyal medyada ve internet sitesi açarak durumu 1 kelime farklı olmadan birebir şekilde yazdım. Oyaladığını borcunu ödemediğini. Kendisi benim hakkımda hakaretten suç duyurusunda bulunmuş, avukata verdiği para bana olan borcundan daha fazladır herhalde.
    Her neyse bir uzlaştırmacı atadı devlet. Ben borcumdan vazgeçtiğimi söyledim ama karşı taraf adımı karaladı diyerek benden 10.000 TL yi herhangi bir vakıfa yatırmamı istiyor.
    Alacaklı benim, parayı alamadığım gibi 10.000 TL kadar da para çıkacak cebimden.
    Uzlaştırmacı (polisim diye kimlik gösterdi) bunun fırsat olduğunu, ödemezsem ve iş uzarsa hapis kararına kadar varabileceğini söylüyor.
    Adalet bu kadar öldü mü gerçekten? Ne yapmalıyım
    internette yazdığın yazılar nasıl yazılar bilmiyorum ama hakaret içermiyorsa, korkmana gerek yok. Polisler onun tarafını tutar çünkü onu savcı yönlendiriyor, savcıya hesap veriyor. Savcı da sana bu davayı açan kişi zaten. Korkma üstüne git dava açsın görülsün. Ne yazdığını pm atarsan bakarız
  • 03-12-2017, 13:29:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Nukrox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    internette yazdığın yazılar nasıl yazılar bilmiyorum ama hakaret içermiyorsa, korkmana gerek yok. Polisler onun tarafını tutar çünkü onu savcı yönlendiriyor, savcıya hesap veriyor. Savcı da sana bu davayı açan kişi zaten. Korkma üstüne git dava açsın görülsün. Ne yazdığını pm atarsan bakarız
    dol andırıcı olduğunu borcunu ödemediğini yazdım sadece. dekontları filan koydum. şer**sz filan yazmadım yani.
    siteyi sileli 1 ay oldu ama ekran görüntülerini almış
  • 03-12-2017, 13:32:34
    #7
    Şefersize ******** demek suç bu memlekette onun için dikkat etmek lazım
  • 03-12-2017, 13:32:56
    #8
    Misafir
    Konuyla alakalı sadece fikrimi söyleyebilirim hukuki açıdan nasıl bir yol izlenmeli fikrim yok.
    Yaptığınız şey şuna benziyor,
    Biri gelip evimi soyuyor ve ben de gidip onun evini soyduğumda suçsuz olmalıyım.
    Veya biri gelip ailemden birini öldürürse bende o kişiden birini öldürdüğümde vs. suçsuz sayılmalıyım.
    Siz haklı durumundayken kendinizi haksız yere düşürmüşsünüz.
    Kişinin size borcu varsa bunu avukat vs. yoluyla mahkemeye taşımalıydınız.
    Benim başıma gelse ben bir vakfa değil tarafıma ödenmesini isterdim ve sonuna kadarda haklı olduğumu düşünürdüm.
    Kişi bir terörist, suçlu, tacizci, tecavüzcü ifşa edilmesi gereken bangır bangır kötü işlerle uğraşan biri değil ki siz kamuoyuna bu kişinin bana borcu vardır ödemiyor şeklinde yazı yayınlayasınız.
    Bir çok freelancer çalışan kurumsal site yapıyor ancak adamlar parasını ödemeyince sitesinin anasayfasına "BU ADAMLAR PARAMI ÖDEMEDİ KAPATTIM" yazıyor mu ?
    Sebebi belli çünkü böyle bir harekette aynı sizin şuanda olduğunuz gibi itibar, hakaret, ticari zedeleme vb. trilyonlarca şekilde dava açılabilir.
    Nasıl ki adam saniye düşünmeden dava açmış sizinde hukuki işlem başlatmanız lazımdı. Adamın yerinde ben olsam %100 aynı hareketi yapardım.
    Hukuki olarak izlemeniz gereken yol fikrinde bir bilgim yok ancak bence kim olursa olsun karşı tarafın yaptığının aynısını hatta fazlasını yapardı.
    Düşünsenize bir gün eve geliyor internete giriyorsunuz biri size "abi senin hakkında şöyle bir şey yazmışlar" diyerek bir link yolluyor.
    Bir girip bakıyorsunuz ki "işte falanca bey şöyledir böyledir borcuna sadık değildir" vs. yazıyor.
    • alemextra
    • YALINSAK
    alemextra ve YALINSAK bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 03-12-2017, 13:33:56
    #9
    Baykod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dol andırıcı olduğunu borcunu ödemediğini yazdım sadece. dekontları filan koydum. şer**sz filan yazmadım yani.
    siteyi sileli 1 ay oldu ama ekran görüntülerini almış
    tamam hiç sıkıntı yok, rahat ol. diğer insanları da aynı şekilde dolandırmaması için uyarmak istedim diye savunacaksın. Ayrıca da, yazdığım şeyler birebir kelime kelime aklımda yok, o şahsın aldığı ekran görüntülerine ekleme çıkarma yapıp yapmadığından emin olamam dersin. Olay çözülür. sakın ödeme para falan