Baykod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dol andırıcı olduğunu borcunu ödemediğini yazdım sadece. dekontları filan koydum. şer**sz filan yazmadım yani.
siteyi sileli 1 ay oldu ama ekran görüntülerini almış
tamam hiç sıkıntı yok, rahat ol. diğer insanları da aynı şekilde dolandırmaması için uyarmak istedim diye savunacaksın. Ayrıca da, yazdığım şeyler birebir kelime kelime aklımda yok, o şahsın aldığı ekran görüntülerine ekleme çıkarma yapıp yapmadığından emin olamam dersin. Olay çözülür. sakın ödeme para falan