• 10-09-2016, 11:57:40
    #1
    Forumdan ban yemiş birinden (nickini hatırlamıyorum) facebook sayfası almak için görüştüm. "Yeni Bir Bilgi" sayfası parayı yatırdım hesabına sayfayı vermedi özetle bu kadar. Büyük bir mebla değil 100lira civarı ama bu adamı şikayet etsem birşey çıkar mı ? Cezasını bulmasını istiyorum ? Elimde konuşmalar mevcut, iban hesabı mevcut, facebook'u mevcut ki facebook da çalıştığı yer ve resimleri var.
  • 10-09-2016, 22:18:13
    #2
    Üyeliği durduruldu
    benzer duurm basıma geldi bimerden basvuru yaptım daha sonra karakola cagrıldım komiser bana oglum 200 lira içinn 200 gün ugrasma bosver dedi. Arkasını araamak lazım her zaman varsa bi tnaıdık belki yardımcı olur.
  • 11-09-2016, 21:50:58
    #3
    Bence takip etmelisin üstüne düş derim senin gibi günde 5 kişiye yapsa böyle böyle adam işini götürür.
  • 12-09-2016, 00:28:34
    #4
    millsap99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benzer duurm basıma geldi bimerden basvuru yaptım daha sonra karakola cagrıldım komiser bana oglum 200 lira içinn 200 gün ugrasma bosver dedi. Arkasını araamak lazım her zaman varsa bi tnaıdık belki yardımcı olur.
    onu diyen komisere deseydin ya memur bey sizin için bu miktar önemli değilse 200 tl çıkarıp verin diye. Deli oluyorum böyle akıl veren işini yapmayan insanlara. burada konu olan 100 tl değil bunu yapan kişi dolandıırıcı.

    NotebookServisi arkadaşın dediği gibi günde 10 kişiyi böyle kandırsa 1000 tl para eder. Sözde o komisere bunu sormak lazım sizce bu meblağ az mı diye? şikayet edin arkadaşlar 10 tl de olsa peşinden burada önemli olan miktar değil işlenen suç... böyle boşver diye diye bu insanlar bundan cesaret alıp bu işleri yapıyorlar.
  • 12-09-2016, 00:39:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Delicik34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onu diyen komisere deseydin ya memur bey sizin için bu miktar önemli değilse 200 tl çıkarıp verin diye. Deli oluyorum böyle akıl veren işini yapmayan insanlara. burada konu olan 100 tl değil bunu yapan kişi dolandıırıcı.

    NotebookServisi arkadaşın dediği gibi günde 10 kişiyi böyle kandırsa 1000 tl para eder. Sözde o komisere bunu sormak lazım sizce bu meblağ az mı diye? şikayet edin arkadaşlar 10 tl de olsa peşinden burada önemli olan miktar değil işlenen suç... böyle boşver diye diye bu insanlar bundan cesaret alıp bu işleri yapıyorlar.
    üstad haklısın arka sokaklar gibi değil burası tak basınca aylin gibi çıkmıyor falan dedi bir de tiye aldı. ben paraın pesınde olmadıgımı anlattım ancak yinede anlatamadım. haklısınız da o kadar çok dosya var ki bizim gibileri basından sagmaya bakıyorlar birde işimizi bilmedikleri için net olarak algılamıyor kafaları, polis akrabama ilettim o sibes suclardan tanıdıgı olan birileri ile temas kurdu şimdi ugrasıyor ama illa eş dost akraba olacak bizde malesef.
  • 14-09-2016, 14:07:25
    #6
    Hırsızların baştacı edildiği bir ülkede yaşadığınız bu durum gayet normal. Eğer gittiğiniz karakol ilgilenmiyorsa başka bir karakola vakit geçmeden gidin. Durumu izha edin ve üstüne basa basa söyleyin. Tutturduğunuz dilekçede olayı en ince ayrıntılı şekilde özetleyin. Zaten banka hesabına atıldıysa IBANN numarasından şıp diye bulacaklardır adamı. 2-3 aya kalmaz haberi gelir size. Masrafı elbetdeki olacak baştan söyleyeyim, 15-20 TL arası, alan yargılama gideri, dosya masrafı, şikayet tabi ücreti gibi. Eğer olay olur da kamu davasına dönüşürse, ve kişi zararınızı gidermemişse, en kötü HAGB alır, ama bu işle haşır neşir olanlar genelde infazlarını yaktıkları için temizinden 2 sene alır, 3-6 ay arası yatıp çıkar. Sorunuz varsa sorabilirsiniz yardımcı olmaya çalışırım.
  • 14-09-2016, 14:11:15
    #7
    Savcılığa suç duyurusunda bulunabilirsin.