Delicik34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onu diyen komisere deseydin ya memur bey sizin için bu miktar önemli değilse 200 tl çıkarıp verin diye. Deli oluyorum böyle akıl veren işini yapmayan insanlara. burada konu olan 100 tl değil bunu yapan kişi dolandıırıcı.

NotebookServisi arkadaşın dediği gibi günde 10 kişiyi böyle kandırsa 1000 tl para eder. Sözde o komisere bunu sormak lazım sizce bu meblağ az mı diye? şikayet edin arkadaşlar 10 tl de olsa peşinden burada önemli olan miktar değil işlenen suç... böyle boşver diye diye bu insanlar bundan cesaret alıp bu işleri yapıyorlar.
üstad haklısın arka sokaklar gibi değil burası tak basınca aylin gibi çıkmıyor falan dedi bir de tiye aldı. ben paraın pesınde olmadıgımı anlattım ancak yinede anlatamadım. haklısınız da o kadar çok dosya var ki bizim gibileri basından sagmaya bakıyorlar birde işimizi bilmedikleri için net olarak algılamıyor kafaları, polis akrabama ilettim o sibes suclardan tanıdıgı olan birileri ile temas kurdu şimdi ugrasıyor ama illa eş dost akraba olacak bizde malesef.