Forumdan ban yemiş birinden (nickini hatırlamıyorum) facebook sayfası almak için görüştüm. "Yeni Bir Bilgi" sayfası parayı yatırdım hesabına sayfayı vermedi özetle bu kadar. Büyük bir mebla değil 100lira civarı ama bu adamı şikayet etsem birşey çıkar mı ? Cezasını bulmasını istiyorum ? Elimde konuşmalar mevcut, iban hesabı mevcut, facebook'u mevcut ki facebook da çalıştığı yer ve resimleri var.